O houbách

Nápady a připomínky k vývoji těchto stránek

Přidat nový příspěvek


Všechny své dobré (i jiné:) nápady, připomínky, bugy, atd. související s vývojem těchto stránek, prosím pište do této diskuse. Každý názor je vítán!


Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna

Stížnost!:o), 27.01.2012 11:08, Forrest Run(m)

"Technické a věcné připomínky :o), 27. 01. 2012 09:51"
Tak jsem Fáfovi psal nějaký připomínky do atlasu k Hřibu borovému a zase mi to useklo kousek textu, příležitostně na to mrkni, Romčo, prosím. Děkuju.
Varovnej text na mě, pravda, vyskočil, něco jsem teda umáznul a odeslal to. . . možná, že by nebylo od věci, aby to systém překontroloval ještě před odesláním a "vynadal" odesílateli, případně abys tam zaimplementovat počítadlo, co je pro Tebe jednodušší, Draku.

Re: Stížnost!:o), 27.01.2012 12:26, admin(m)

Ještě jednou, a udělám speciální limit (nebo radši bezlimit) jen pro tebe
Teď by to mělo být v pořádku, kdyby ne, tak mě bombarduj, spisovateli

Re: Re: Stížnost!:o), 27.01.2012 13:15, Forrest Run(m)

Děkuju a sorry za wopruz, Honiči!
To bezlimití pak maximálně do blogařský sekce a pro fšechny (zaregistrovaný)!;-) Ono je to na druhou stranu dobrý, kdybych se moc rozvášnil, tak by pak půlku lidí nebavilo to číst!;-) V atlase to má svoje opodstatnění, jak sebekriticky uznávám. . . nutí to jednoho psát poněkud úsporněji a tímpádem i srozumitelněji-mám takovej blbej zvyk, že začnu u jednoho tématu a skončím úplně jinde. . . . četls Saturnina, né? mám na mysli tu diskuzi o pstruzích. . . .

Re: Re: Re: Stížnost!:o), 27.01.2012 22:42, admin(m)

To není vopruz, Honiči, naopak, jen pěkně hlas všechny bugy, musí se to vychytat.
Saturnina jsem, přiznám se nečetl, mam slušné znalosti v oblasti horroru, trochu v oblasti fantasy, ale u domácí klasiky mám drobné mezery ve vzdělání

Duplicitní vložení příspěvku, 25.01.2012 21:14, basset(m)

Před chvílí se mi podařilo vložit příspěvek duplicitně. Nebylo by možné před vložením kontrolovat duplicitu? Dlouho se nic nedělo, tak jsem kliknul ještě jednou. To se určitě stane nejenom mě.

Re: Duplicitní vložení příspěvku, 26.01.2012 15:44, admin(m)

Snad opraveno, díky za tip.

Jen tak..., 25.01.2012 21:05, Joska(m)

Ještě jsem ničím nepřispěl a už do toho kecám. Ale aspoň zdravím známé i neznámé přítomné. A teď už k věci: Co takhle místo pro mě venkovana moc učeného "Přidání nového vlákna" obyčejné "Vložení nového příspěvku" nebo "Nový příspěvek"? Barva rámečku kolem nového příspěvku je taky příjemnější než samá bílá. Já vím, to už se taky říkávalo: "Nejsme jako oni". Ale výběr podkladu by časem nebyl možný?

Re: Jen tak..., 26.01.2012 16:00, admin(m)

Zdar Josko,
je pravda, že slovo "vlákno" není nejpřátelštější, ale přesně vystihuje daný pojem. Ovšem nemám problém ho nahradit, pokud se více lidí shodne na jiném výstižném pojmu, tak to přepíšu. Navrhujte
Nastavení vlastní barvy pozadí - popravdě jsem čekal, kdy takový dotaz přijde Asi by to šlo, jakou barvu by sis představoval?

Re: Re: Jen tak..., 26.01.2012 23:44, Joska(m)

Jsem přívržencem hnědé, tu asi ne, a pak samozřejmě zelené. Už se mi moc zvyků měnit nechce. . . ;-)

Re: Re: Re: Jen tak..., 27.01.2012 22:37, admin(m)

Dobře, teď se peru s receptářem, ale nejpozději v pondělí nahodím nějakou volitelnou zelenou

Re: Re: Re: Re: Jen tak..., 28.01.2012 11:01, Forrest Run(m)

Sqěle, Draku, s Kájinkou o weekendu zkusíme fotorecept!
Fantasy-myslíš spíš klasiku jako J. R. R. Tolikien nebo spíš něco modernějšího ála Terry Pratchett?

Re: Re: Re: Re: Re: Jen tak..., 28.01.2012 21:37, admin(m)

Aktuálně R. R. Martin

Nová homepage, 24.01.2012 00:01, admin(m)

Tak je nasazena nová homepage, kritizujte

Re: Nová homepage, 24.01.2012 01:10, basset(m)

Proč právě kritizovat? Dobrých nápadů není nikdy dost!
Už jsem jednou psal, že mi připadá prostorové uspořádání trochu "rozšafné" - viz přiložený snímek z obrazovky 1920x1080. Já osobně bych zkusil zmešit řádkování a asi vynechat prázdné řádky. Pokud prázdné řádky tak jejich výšku omezit desetinným číslem výšky - DIV, STYLE a celé kaskádové styly jsou mocné nástroje
Zatím ne všichni mají monitory s tak vysokým rozlišením, i když je pravda, že se možná ani již jiné neprodávají

Re: Re: Nová homepage, 25.01.2012 12:42, admin(m)

Díky, nebylo to ono, už jsem to překopal, co myslíš teď? 3
Rozšafné prostorové uspořádání - myslíš na homepage nebo i jinde?

Re: Re: Re: Nová homepage, 25.01.2012 17:49, basset(m)

Teď už se mi zdá velikost textu na úvodní stránce asi tak "akorát". Jenom se teď naopak objevuje řádek s jedním obrázkem ve druhé řadě vpravo, vlevo je nic. Pak je naopak na dalším řádku vpravo text a vedle něj zase velké nic. Zřejme to souvisí s velikostí obrázku. Je zajímavé, že se to někdy složí dobře, někdy ne

Re: Re: Re: Re: Nová homepage, 25.01.2012 18:09, admin(m)

Máš pravdu, neotestoval jsem v dalších prohlížečích.
Můžeš to zkusit teď, mělo by to být ok, diky.

Re: Re: Re: Re: Re: Nová homepage, 25.01.2012 19:10, basset(m)

Teď je to "ZUPA"

Re: Nová homepage, 24.01.2012 13:22, Forrest Run(m)

Až na tu ukrutnou růžovou, použitou jako pozadí, je první dojem fcelku pozitivní! A teď tedy poněkud kritičtěji, podotýkám, že se bude jednat o můj subjektivní názor, kterej nemusí korespondovat se zdejší demokratickou většinou, tak abys z toho pak třeba neměl zbytečně deprézi, Romčo!;-)
Poslední položky z atlasu, vrchní část fšechna čest, dobrý, jen bych naspodu možná zdůraznil, že se jedná o diskuzi k atlasu. . . byť to máš graficky oddělený, nikdy nepodceňuj lidskou zpozdilost-viz "Darwinovy Ceny". . . . a možná, že by nebylo špatný, kdyby se tam zobrazily 2-3 i první konkrétní řádky textu. Jo a osobně nemám moc rád to amerikánský pojetí času. . . . na prvním místě bych dal čas a až za něj datum.
Možná, že by nebylo od věci oddělit Galerii od Diskuze a právě do Galerie zaimplementovat vedle nejlíp hodnocenejch fotek z Diskuze i nějaký ty průběžný nebo i celkový výsledky fotosoutěže, nad kterou intenzivně dumám!
A teď k tomu, co mi tam vadí asi nejvíc, aneb život je otázkou priorit!
Poslední diskuze-(až mnohem později atlas) podle mě největší, protože nejdynamičtější, tahák stránek, bych rozhodně necpal dolů a navíc s takhle malým fontem. . . . . mnohem víc by se vyjímala VERTIKÁLNĚ a vpravo. . . . . celej bílej "středovej pruh" bych šoupnul víc vlevo-aspoň o šíři základního menu a napravo bych dal posledních 5-10 položek Diskuze-využití místa vpravo je asi i to, na co naráží Jindra Basseťák.
Je otázka, jestli v Diskuzi na frontpage jen o něco zmenšit stávající náhledy i font písma a nebo ho ponechat tak, jak je a doprovodný texty bych nechal zobrazovat se pod fotkama. . . .

A ještě jedna technická pro pozdější verze-pod mapku aktuálního výskytu hub bych lupnul 2-3 nejbližší akce/výstavy/prosby o pomoc se sledovačkou(exikací) od mykoodborníků.
Doufám, že se na mě nebudeš zlobit. . . . . olééé!



Re: Re: Nová homepage, 24.01.2012 17:15, admin(m)

Máte samozřejmě oba pravdu, tak co teď?
Teď mám ještě nějaký povinnosti, večer se rozepíšu trochu víc, příp. doplním další změny.

Re: Re: Nová homepage, 25.01.2012 12:49, admin(m)

Tak ještě doplnění:
fotosoutěž - asi uděláme samostatný chlívek, nedával bych to rovnou do galerie a diskuse.
pro pozdější verze-pod mapku - dobrej nápad, doplníme tam akce a další, ale až to bude hotovo, zatím tam není co dát Mimochodem tam chci taky doplnit odkazy na další weby o houbách - nahouby, damyko, atd.

Re: Re: Re: Nová homepage, 25.01.2012 13:31, Forrest Run(m)

Dobrá tedy, jak chtěj Vaši, našim je to jedno!;-)
Když ale názef Galerie přímo evokuje výstafky a to i soutěžní;-). . . nebo co tím vlastně chtěl básník říci, poděl se o svý vize, Draku!

Do mailu jsem Ti poslal rozpis akcí Mělnickýho ČMS, resp. Jaryna Malýho, elitního fotografa hub i jinejch přírodnin, i s jeho přáním zdaru pro www.ohoubách.cz!
Jukni třeba na jeho sqělý výtvory na naturfoto.cz nebo i na nahuby.sk. . . . shodou okolností právě u Hlívy dubový, na kterou jsi mi posílal odkaz, dává krásně věci na pravou míru v jednom ze svým doprovodným popisů k fotce!;-)

Pak, prosím, jukni sem a zjisti, jestli půjde nějak zařídit export dat, případně bych poprosil Aleše Víta o nějakej fkládání přátelštější formát souborů!-;)
http://www.myko.cz/myko-akce/
S křížovou výměnou odkazů nebude problém, Damyko, Kudláček, Joska, . . .

Re: Re: Re: Re: Nová homepage, 25.01.2012 16:09, admin(m)

Ale tak našim je to nakonec taky jedno
Na názvu "Galerie a diskuse" netrvám, klidně tam můžeme dát něco jinýho. Moje vize - diskutuje se tam - Diskuse, dávají se tam i fotky - Galerie. Soutěž o nejlepší fotky bych ale určitě udělal odděleně od diskuse, aby se to nemíchalo a nezapadlo.

Akce, přednášky a výstavy - díky a taky zdravím, jen si kapánek napřed Ještě mám dost restů na stávajícím obsahu a zamýšlíme se nad receptářem, takže Akce jsou v nějaké vzdálené budoucnosti. A mimochodem, pokud mají být akce přehledné, od různých spolků, společností, atd. , tak to budeme muset taky pečlivě promyslet. Napadá mě minimálně členění podle data a podle krajů. A obávám se, že žádný jednoduchý import (vezmeme si to odjinud) nebude možný, bude se to muset zadávat ručně, podle nějakého pevně daného formátu.

Re: Nová homepage, 25.01.2012 13:41, jcp(m)

Za sebe bych doporučoval aby to uživatele po určité době nečinnosti automaticky odhlásilo. Ne každej při odchodu klikne na "odhlásit", dost uživatelů prostě zavře okno a šmytec. Odzoušel jsem si, že i hodinu a půl po takovémhle odchodu tu visím přihlášenej, což by mohlo dělat potíže. U diskusních fór jr tohle dobrým zvykem. Ale jinak hezkýý !

Re: Re: Nová homepage, 25.01.2012 14:12, Forrest Run(m)

Jakožto počítačovej Neználek nevidím, v čem by mohl bejt problém a prosím o osvětelní. Víš, Jiříku, my jsme zase votravovali Romču, aby samovolný odhlášení zrušil. . . . . někdy jsem tvořil položky do atlasu i několik hodin nebo jsem si někam odběhnul od klávesnice a znovu a znovu se přihlašovat bylo docela ubíjející. . . .
Dobrej kompromis mi s tímhle přišel na houbareni.cz, kde si člověk mohl u svýho nicku ve spráfci navolit neodhlašování se a nový přihlášení to chtělo asi jen jednou za měsíc.

Re: Re: Re: Nová homepage, 25.01.2012 15:52, admin(m)

Pravdu máte oba, takže si píšu do poznámek, až se k tomu dostanu, uděláme to stejně jako na houbaření, každý si zvolí co mu vyhovuje.

Jiřík poukazuje na potenciální nebezpečí - někde se přihlásíš (v kavárně), neodhlásíš se a pak může kdokoliv psát pod tvým nickem, mazat v atlasu, atd. Na domácím pc je to jedno, ale jinde je lepší si dát na poctivý odhlašování pozor.

Atlas hub, 23.01.2012 11:33, admin(m)

Přátelé, začínám se pomalu zamýšlet nad Recepty a dumám, jak je nejlépe a přehledně třídit - co uvidí návštěvník jako první, když klikne v menu na recepty? Můžeme třídit na nejnovější, nejoblíbenější, a dál?
Samozřejmě, jak navrhl Forrest to roztřídíme i podle použitých hub (recepty z hlívy, z bedly, atd. . . ) a spojíme s atlasem, jen nevím jak se zachovat v případě, že použitých druhů hub bude v receptu více.

A k detailu receptu - předpokládám, že se nebudeme omezovat jen jednou fotkou? Použijeme podobný princip jako je v atlasu? Tedy jedna hlavní fotka a výpis ingrediencí a pak možnost přidávat další fotky z postupu vaření, společně s dalším popisem, tak jako basset zde ?
A pod tím fotografie od dalších uživatelů a diskuse?

Co si o tom myslíte?
Nezvládneš kápo zase nějaký pěkný náčrt? Nemusí to být dnes ani zítra, mám ještě i jiné práce dost

Re: Atlas hub, 23.01.2012 13:21, Forrest Run(m)

Zdar jak sviň, Draku!
Ať na to nezapomenu, dej, prosím, Fafákovi admin práva na atlas. . . ručím za něj. . . . měl jsem za to, že už alespoň nižší-jak Ty říkáš styl "Wiki-like". . . na zakládání jednotlivej položek bude mít v podstatě každej přihlášenej. . . . .

Stran MykoKuchařky:
Upozorňování na "nejnovější" by bylo supr, stejně tak možnost hlasovat o nejoblíbenější a z toho následně i sestavit jakejsi řebříček ála filmy na ČSFD. . . . tam je taky funkce, která by podle mě byla velmi užitečná. . . u tamních elitních(většinou nejaktivnějších a služebně nejstarších) přispěvatelů se můžeš podívat, jak pro kterej film hlasovali. . . . i v tomto případě bude dvojnásob platit "Sto lidí-sto chutí!" a pokud tedy bude existovat gastronaut s podobně vyladěnejma chuťovejma pohárkama, budu vědět, že jím doporučovaný a protěžovaný recepty budou pravděpodobně chutnat i mě. . . . dostal jsem totiž "vylágoš" od Kájinky, že jsem hlívu zařadil do chuťově nejlepších, i když jí moc nejede!;o)

Možností, a tímpádem i starostí a práce pro Tebe, vidím několik. . . . . rozčlenit to podle typů jídel. . . . polífky, guláše, těstovinový jídla, čína, jako šnycl. . . . až po nezařaditelný specialitky typu tatarák ze syrovinky.
Pak podle hub-některý receptáře to maj dokonce i s respektem k ročním dobám. . . . na jaře-kačenky, smrže, májofky, destice, v létě zase holubinky, hřibovitý, pýchafky, . . . . .
S houbama do směsi bych si starosti nedělal, jen bych tam dal možnost to třeba v atlase zaškrtnout. . . . a nebo možná ani to, do směsí je vhodná drtivá většina hub, uvidíme, jak se k tomuhle vyjádřej ostatní, hlavně kuchařky holky!
Praktický mi přijde rozčlenění receptů na nahuby.sk
http://www.nahuby.sk/recepty.php
Takm vyřešili problém směsí (největší-více jak 80 položek) položkou "Různé"
Z

Re: Re: Atlas hub, 23.01.2012 13:27, Forrest Run(m)

. . . pokračování z 23. 01. 13. 21, mě to sice varovalo, že překračuju limit 2000 znaků, ale stejmě mi to pak kus useklo, i když jsem svědomitě mazal!;-)
Romčo, hodíš, prosím, příležitostně počítadlo zbejvajících znaků i sem?

. . . . Začal bych asi taky takhle nějak a postupně bych tam přidával třeba i symboly náročnosti přípravy. . . časová i obratnostní náročnost přípravy. . něco jako škála začínající pro "Neschopy do půl hodky". . . . . až po "Pokročilý kuchař, cca 2 hodiny"

Re: Re: Re: Atlas hub, 23.01.2012 23:27, admin(m)

Máš pravdu, odhalil jsi další bug
Teď už by to mělo znaky počítat správně a neodsekávat text až po odeslání.

Re: Atlas hub, 24.01.2012 20:22, katka

Ahoj admine . Osobně bych vynechala hodnocení typu nejlepší x nejhorší recept, mohlo by to být i demotivující. Nicméně se mu apriori nebráním.
Protože nemám nejmenší potuchy, jak se to dělá, že vznikne web a funguje, zeptám se blbě - bylo by možné, aby třeba v Atlasu byla možnost aktivního přechodu rovnou do receptáře a tam byly duplicitně vyjmenované druhy hub, ze kterých někdo něco stvořil a poslal? Ne každému se bude chtít koukat do atlasu, aby zjistil, jestli někdo něco vařil třeba z penízovky smrkové . A kromě jednodruhových jídel bych zařadila klasický seznam podle finálního produktu - takže začít asi předkrmy a pokračovat přes polévky až ke konzervaci.
Tedy receptář se seznamem
a/ druhů hub právě s jednodruhovými recepty
b/ druhů pokrmů, které pocházejí ze směsi hub. Po rozkliknutí by se objevily jednotlivé recepty a fotky, které uzná stvořitel receptu za vhodné.
Recepty by asi měly obsahovat druh a množství použitých surovin, pracovní postup, vhodné přílohy, příp. i nápoje.
Bylo by myslím opravdu prima (jak navrhuješ), kdyby bylo možné se k receptu vyjádřit, vylepšit ho o vlastní nebo např. krajové úpravy apod. Třeba taková fotka, jak partička v letní podvečer někde venku sjíždí Toníkovy matesy s pivem nebo dobrý houbový salát - jó, to by bylo inspirativní :-D.

Re: Re: Atlas hub, 25.01.2012 12:34, admin(m)

Ahoj Katko, díky, máš pravdu, demotivovat nikoho nejhorším receptem nebudeme
Záporné body mají smysl v diskusi, jako ochrana proti různým provokatérům, spammerům, atd, jinde ne.
V receptáři bych, pokud bude většina souhlasit, zachoval pouze přidávání kladných bodíků. To snad nebude na škodu, vyzdvihnout opravdu dobré recepty a upozornit na ně ostatní?

Přechod z atlasu do receptáře - ano, to plánujeme, atlas s receptářem by měly být propojeny. Teď už to vše jen naprogramovat a dám vám k vyjádření první verzi.
Díky za všechny podněty

Re: Re: Re: Atlas hub, 25.01.2012 20:33, katka

No tak to tedy opravdu nemáš zač!:-D Pro mne je Tvoje práce cosi jako hodně vzdálená galaxie. A i tu si představím snáz . . .

Re: Re: Atlas hub, 23.01.2012 23:10, admin(m)

Zdar,
Fáfa povýšen

"Wiki-like" funguje tak, že admini mohou zakládat houby, ostatní přihlášení mohou navrhovat popisy u už založených hub, ale nemohou sami zakládat houby nové.

S mykokuchařkou jsi mě pěkně zasypal, díky

Re: Re: Re: Atlas hub, 24.01.2012 13:24, Forrest Run(m)

Díky za vysvětlení ohledně Wiki-like i za frčky za Fafína! S kuchařkou nemáš zač, Honiči!

Re: Atlas hub, 23.01.2012 13:24, Forrest Run(m)

Moc se mi líběj fotorecepty Judr. Aleše Víta, alias Tondy. Houby-už jsem mu i napsal maila, ale asi to bude chtít i telefonickou a posléze i osobní intervenci, přeci jen je to sakra vytíženej odborník!
Doufám, že se nebude zlobit, když mu sem na ukázku lupnu jeden z jeho brilantních fotoreceptů, je z přednášek ČMS, omluvte, prosím, sníženou kvalitu mobilních fotek při umělým osvětlení. . . . děkuju.

Re: Re: Atlas hub, 23.01.2012 13:28, Forrest Run(m)

Re: Re: Atlas hub, 23.01.2012 13:28, Forrest Run(m)

Re: Re: Atlas hub, 23.01.2012 13:29, Forrest Run(m)

Re: Re: Atlas hub, 23.01.2012 13:29, Forrest Run(m)

Re: Re: Atlas hub, 23.01.2012 13:30, Forrest Run(m)

Re: Re: Atlas hub, 23.01.2012 13:30, Forrest Run(m)

Re: Re: Atlas hub, 23.01.2012 13:30, Forrest Run(m)

Re: Re: Atlas hub, 23.01.2012 13:31, Forrest Run(m)

Re: Re: Atlas hub, 23.01.2012 13:32, Forrest Run(m)

Tož asi takhle nějak by se mi to móóóc líbilo, je to estetický a totálně blbuvzdorný!

Re: Atlas hub, 23.01.2012 16:36, Kájinka(m)

Já to vidím velice podobně. Je, ale velice těžké napsat sem dřív jak u počítače věčně sedící Peťura

Rozhodně jsem pro, aby se zobrazoval nejnovější recept. Dále bych zařadila členění dle druhu houby a dle typu vařeného pokrmu. Určitě s obrázky z průběhu vaření, protože i to velice napoví. Basset to měl hezky zpracovaný a je to v podstatě to samé co dělá Tonda. Houba. . .

O vhodnosti hub do směsi bych spíš informovala v atlase než v mykokuchařce.

Re: Atlas hub, 23.01.2012 22:20, kápo(m)

náčrt bych asi zvládnul, ale vzhledem k časový tísni rád přenechám iniciativu zase dalším, třeba Forrest už vychrlil spoustu věcí, který by mne ani nenapadly, počkáme na další náměty a připomínky a když tak něco sesmolim, i když jak píšu, od dalšího člověka by to mohlo bejt zase trošku z jinýho pohledu udělaný a nebylo by to monotóní, podle šablony v mojí hlavě

Re: Re: Atlas hub, 23.01.2012 23:38, admin(m)

S tou monotónností máš naprostou pravdu, ale u
Bylo právě super, že jsem pro jednou nemusel layout vymejšlet sám, a náramně se ti poved.

Atlas, 21.01.2012 12:16, Kraken(m)

No tak jsem to zkusil jak mi poradil Kápo a vyplnil jsem jen názvy a přidal 1 foto, bohužel se stejným, text. :o( Zatím to vzdávám. . .

Re: Atlas, 21.01.2012 12:18, Kraken(m)

Místo toho text má být nulovým výsledkem.

Re: Re: Atlas, 21.01.2012 12:50, admin(m)

To bude nejakej bug, ale nenapada me jakej.
Mohl bys to prosim zkusit jeste jednou a dat sem odkaz, na kterej te to hned po zalozeni presmeruje (prip i chybu, jestli to nejakou vypise)? A fotografii zkusit vlozit do diskuse, zda tam projde?
Javascript v prohlizeci asi zakazany nemas? To je jediny problem, ktery me napada.

Re: Re: Re: Atlas, 21.01.2012 13:24, Kraken(m)

Tak zase nic, do diskuse fotka normálně jde. V atlase mě to po uložení nesměruje nikam, prostě pořád zůstává otevřená ta jedna stránka, dokud z ní neodejdu jinam. Nefunguje jen to tlačítko uložit. Jediný, co dělá, že při klikání na něj malinko zmodrá.

Re: Re: Re: Re: Atlas, 21.01.2012 15:48, admin(m)

Takhle by se to mělo chovat pouze v případě, že se do atlasu zadává houba, která už je založena (a zároveň by se mělo červeně vypsat POZOR . . . ). Ale pro jistotu jsem to teda vyhodil úplně.
Pokud plz zkusíš ještě jednou (pro jistotu si předtím dej v atlase F5 - aktualizovat stránku), tak by to mělo fungovat.
Díky.

Re: Re: Re: Re: Re: Atlas, 21.01.2012 16:54, Kraken(m)

Tak fajn, teď už mi to konečně funguje. Ovšem, já kromě názvu a fotky nevyplnil vubec nic, myslel jsem, že to dodělám až jestli to vyjde. Jenže tam teď nejde opravit jedlost a rozšíření. Tak tam buď nejedlé a občasné, nebo to celé smaž a já to založím znova. Dík!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atlas, 21.01.2012 21:46, admin(m)

To byl jeden z mých restů, upravil jsem na nejedlé a občasné, ale teď už můžete měnit i sami, je to povoleno.
Můžeš mi ještě napsat, jaký používáš prohlížeč? Budu muset otestovat, proč ti to původně nešlo uložit.
Díky.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atlas, 21.01.2012 22:56, Kraken(m)

Google Chrome

Re: Re: Re: Atlas, 21.01.2012 22:24, Forrest Run(m)

Tohle znám, napsanej text následně nešel odeslat, i když jsem klikal na "uložit" jako zběsilej. . . . . dělalo mi to jak s Firefoxem, tak s G-Chromem. . . . na druhou stranu je pravda, že jsem to měl rozepsaný několik hodin, minimálně tak 3-4, nicméně protože jsem nějakej takovej (timeoutovej?) problém předpokládal, otevřel jsem si ještě jedno identický vyplňovací wokno a překopíroval jsem si to tam-nejprve jsem to pokusně odeslal z toho starýho formuláře a nic se ani na několikátej pokus nestalo, z toho novýho to odešlo ihned a korektně. . . snad Ti tahle informace k něčemu bude, Romčo!

Re: Re: Re: Re: Atlas, 22.01.2012 21:20, admin(m)

Nežaluj Forre A proč si to nehlásil hned?
Díky za popis, bez vás bych na to nepřišel. Taky používám Chrome, ale žádný problém jsem při testování nepozoroval. Snad už to teď bude v pořádku, kontrolu, která to způsobovala jsem vyhodil.
S timeoutem máš taky pravdu, na ten to mohlo padat, ale to je doufám taky minulost, přihlášení už to po vás nechce?

Re: Re: Re: Re: Re: Atlas, 22.01.2012 22:45, kápo(m)

ne ne, -přihlášení je O. K. , když se zapomenu odhlásit, jsem přihlášenej třeba dva dny

Re: Re: Re: Re: Re: Atlas, 23.01.2012 09:16, Forrest Run(m)

To víš, budu na Čestnýho Práskače ještě muset trénovat, Romáňo!;-) Už to samovolně neohlašuje, makáš, makáš, vidíme to a velmi oceňujeme!
Díky Ti, DrnoHryze!;o))

hlíva, 20.01.2012 23:01, kápo(m)

No konečně s to nahodil Forreněco jsem přidal a v popisu biotopu máš dvakrát jasan, -co takhle tam místo něj hodit jabloň-viz jedno moje foto-rostla na jabku u silnice přímo u výjezdu z parkoviště pod blaníkem

Re: hlíva, 20.01.2012 23:41, Forrest Run(m)

Jsi drzý čert, Drápale!;-)
Díky za upozornění, už jsem Ti tam tu jablkoň dal. . . .
ápropos, znáš gruppu Jablkoň?
Už skoro 20 let před Wohnoutama totu bylo!;-)
"V bludišti"
http://www.youtube.com/watch?v=H5J5DjUlaDE

Re: Re: hlíva, 20.01.2012 23:51, kápo(m)

dík, zkouknu až ráno-nechci vyděsit rodinu

Re: Re: hlíva, 20.01.2012 23:56, kápo(m)

jo a gdyž už sem ten drzej čert, tak že z listnáčů vzácně na smrku se nedivim, páč listnatej smrk sem eště neviděl-mohl bych to opravit, ale je to sqělá příležitost si rejpnout a to já rááád dobrou kámo

Re: Re: Re: hlíva, 21.01.2012 22:37, Forrest Run(m)

Díky za upozornění, Honiči!

Řazení podle času-technická připomínka, 20.01.2012 15:07, Forrest Run(m)

Romčo, díky Ti za tuhle vychytáfku, jen bych se velmi přimlouval za to, aby se takto daly řadit spíše celý "BLOKY" příspěfků. . . . tím myslím jednu nebo i řadu fotek od jednoho přispěvatele, fčetně reakcí uživatelů a jeho odpovědí na jejich reakce Tímhle "blokovým" chronologickým seřazením pak nebude docházek k vytrhávání z kontextu a bude to celkově přehlednější. . . zkrátka by se mi líbilo, kdyby to spíš bylo systémově něco podobnýho zelenýmu buttonku "50 nejnovětších reakcí" na nahouby.cz, hnedle pod rámečkem "Hledání v diskuzi". . . . sorry, že prudím a přidělávám
Ti práci!;-)

Re: Řazení podle času-technická připomínka, 20.01.2012 17:17, admin(m)

Forre, zkus plz nejprve, jestli si na to nezvykneš;)
Možná si při seřazení podle času přehlédl, že přibyla možnost "zobrazit vlákno". Zkus na to kliknout a uvidíš sám, jak to funguje, než abych to složitě rozepisoval.
Díval jsem se na nahouby.cz, ale taky mi to nepřijde úplně nejpřehlednější, stejně musíš skrolovat a hledat podle času, kde vlastně přibyl ten nový příspěvek. Tady rovnou vidíš nejnovější příspěvky a klikneš na zobrazit vlákno a máš to i s kontextem.
Myslím, že to bude jen na zvyku, stejně je to třeba na idnes

P. S. ty další obrázky v atlasu byla moje chyba, nahrál jsem je v malém rozlišení, ale vezme to i 300 KB

Re: Re: Řazení podle času-technická připomínka, 20.01.2012 23:20, Forrest Run(m)

Jo, máš recht, sorry, tuhle možnost jsem přehlídnul. . . za trest se jdu zmlátit gumovou hadicí. . . . zmrzlou gumovou hadicí!;-)
Stran Receptáře. . . . moje představa ohledně "Gastronautů", jak to ftipně a výstižně nazval Kápo, by byla třeba taková, že by člověk vlezl do atlasu a tam by se rovnou podíval, který konkrétní jídla by se daly z tý který konkrétní houbelec stvořit, případně by tam byla navíc i rovnou nějak kvantifikovaná časová náročnost přípravy. . něco jako škála začínající pro "Neschopy do půl hodky". . . . . až po "Pokročilý kuchař, cca 2 hodiny"

A teď k atlasu-právě jsem dodatloval Hlívu ústřičnou, tak se na to fšichni koukněte, decentně mě upozorněte na hrubky a úblby a hlasitě mě pochvalte!;-)) . . . . .
Obrázky k detailům hnátičky, lupeníčka a tak doladím v neděli, zejtra ráno brzo fstáváme a ještě jsme si spolu chtěli s Kájinkou něco vyřídit!;-)

Romčo, poprosím Tě, zvyš limit znaků do atlasopolíček na 1500 nebo raději 2000 a pokud by to bylo možný, naimplementuj tam počítadlo znaků, dnes jsem měl hned v 6 případech potíže, systém mi to při překopírovávání "na hulváta" usekne. . . pokud se použije "kopírovat", dá se to napravit, horší je to v případě "vyjmout", holt jsem si to pak napsal ještě znovu. . . "Chybama se člověk učí, jak zní nápis na hrobu pyrotechnika!", že?;-)
I tak jsme musel něco zkrouhnout až moc. . . . viz "Synonyma"-jukni na ně. . . . jo a pokud by bylo možný i v atlase zachovávat odstravce, bylo by to suprčupr, Draku. Děkuju.

Re: Re: Re: Řazení podle času-technická připomínka, 21.01.2012 13:09, admin(m)

Ty jsi hrozne plodnej limit znaku zvysen na 2000. Pocitadlo znaku tam je, ale kdyz text vkladas, tak to jinak nez odseknutim udelat nejde. Zalohovat a urcite text kopirovat, nevyjimat
Zachovavani odstavcu nastaveno.
Spojeni receptare a atlasu - dobry napad, pisu si do poznamek a udelam.

Ted musim jit nebo me deti sezerou, pres den me u notasu moc nenechaji.

del, 18.01.2012 21:29, kápo(m)

Zdar-Romčo koukám, že jsi odmáznul hokusy pokusy z atlásku, můžeš kdyžtak odmáznout i tu pokusovou čirůvku please?. . pokud teda nechce forrestík to mikrofoto výtrusů, páč ty sou z jeho uloženky ohnivce rakouskýho

Re: del, 19.01.2012 00:00, admin(m)

Zdar kapo, rikal jsem si, ze radsi pockam, kdybys mel k tomu pokusu nejaky citovy vztah Smaznuto.

K atlasu me jeste napadlo, co do nej nejprve zalozit houby bez popisu, pouze cesky a latinsky nazev a fotku? A popisy postupne doplnovat. Jak uz tu padlo, fotek bude mit kazdy po supliku dost, Zdeno se taky vyjadril, ze by byl ochoten fotkami prispet, mohlo by se to tedy naplnit celkem rychle.
Behem zitrka snad pridam moznost nahrat k zalozene hoube vice fotek.

Jinak je pridano razeni diskuse podle casu a po kliknuti na nick se zobrazuji uzivatelem nahrane fotky, prozatim, pribude vice funkci.

Re: Re: del, 19.01.2012 07:33, kápo(m)

Ano i tak by to šlo-založit houbu, třeba s jedinou fotkou a postupně doplňovat ostatní záležitosti, styl atlasu tomu nahrává(rozchlívkování s možností kdykoli cokoli doplnit). Další funkce jsou fajn, jen tak dál

Re: Re: Re: del, 19.01.2012 12:12, admin(m)

Přesně tak jsem to myslel
Práva zakládat houby má Forrest a na jeho doporučení ještě Ty, Kraken a Zdeno, pokud doporučíte někoho dalšího, tak přidám.
K založeným houbám pak může i kdokoliv další navrhovat popisy a moderátor je pak schválí/upraví/zamítne.

Re: Re: Re: Re: del, 20.01.2012 17:31, Kraken(m)

Snažil jsem se dnes přidat do atlasu jednu houbu, ovšem když jsem to nakonec chtěl uložit, tak se nestalo nic. Je to tím, že jsem tam snaživě vyplnil i ty popisy?

Re: Re: Re: Re: Re: del, 20.01.2012 22:58, kápo(m)

Hmm-to je zajímavý, sem zvědav čim to? Tak to zkus znova, -dej třeba fotku název a zkus uložit a když to klapne tak dej upravit a pokračuj.

Re: Re: del, 19.01.2012 16:36, Forrest Run(m)

Výbornej nápad, Romčo!

Re: Re: Re: del, 19.01.2012 16:50, admin(m)

tak alou zakladat!

Re: Re: Re: Re: del, 19.01.2012 20:42, Forrest Run(m)

Až zejtra-dnes ještě s Kájinkou provádíme velkou debordelizaci a reorganizaci mýho kutlochu, aby se u mě cejtila jako u bělocha. . . a nebo aspoň jako u člověka!;-)

Re: Re: Re: Re: Re: del, 19.01.2012 22:55, kápo(m)

Na to bacha kámo-začíná to obvykle tak, že ti žena vnutí myšlenku, že spát v botách není dobrý, pokračuje to vyčištěním podlahy, umístěním něčeho, čemu se říká botník za dveřma, totální degradací jedince mužského pohlaví je pár elegantních pantoflí od pana Wonga pod stromečkem, a epilog je tvořen brutálním zárazem do zad, když se po příchodu z rachoty z posledních sil vodstrojíš, načež se objeví polovička s ohrnutým nosem a obligátní hláškou"Táto!-ty ses zul!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: del, 20.01.2012 12:45, admin(m)

. . . pokračuje to citovým vydíráním, že aspoň ty špinavý fusakle by sis po sobě teda uklidit moh a jakmile začneš propadat pocitu provinění, začnou se na tebe hrnout úkoly, vynes koš, umej si po sobě ten hrnek . . . a pak se jednoho dne doma probudíš, v jedný ruce třímáš vysavač, v druhý žehličku a v židličce řve dítě a vehementně se dožaduje, abys ho nakrmil, přebalil a uspal.
Nechceme tě strašit, jen aby sis pak nestěžoval, že jsme tě nevarovali

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: del, 25.01.2012 09:08, Forrest Run(m)

Cheché, pobavili jste oba, Ogaři!
Budu si dávat bacha-za svobodu se musí bojovat, to říkal už starej Garibaldi!;-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: del, 25.01.2012 11:14, Kájinka(m)

Pánové tak Vám teda pěkně děkuju, teď už to u nás nikdy nebude vypadat jako u lidí

No ale jestli to tak vypadá u Vás tak to neznamená, že to tak bude vypadat i u nás

Ale musím říct, že některé ze zmíněných věcí dělá Peťura sám od sebe a dokonce to i sám navrhnul, za což ho chválím a jsem ráda.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: del, 25.01.2012 12:15, admin(m)

Kajinko, my to tak nemysleli

A u nas teda bordel je, to jo, 2 maly deti ho dokazou udelat okamzite . . .

new atlásek, 16.01.2012 16:11, kápo(m)

Tak jsem právě zpracoval tu čirůvku střechovitou do nově upravenýho atlásku, a než jsem to uložil, přišla dcera s lejstrem na podpis do školy, tak jsem jí to podepsal a potom, zvědav na výsledek překliknul na atlásek a celý neuložený dílko zmizelo kdesi ve virtuální řiti :-(((. No nic druhej pokus až usnou ratolesti.

Re: new atlásek, 16.01.2012 17:34, admin(m)

To je mi líto, teď se mi snad konečně podařilo vyladit, aby přihlášení zůstávalo stále platné, i při zavření prohlížeče, atp. Tedy do té doby, než uživatel klikne na odhlásit. To by mohlo pomoci.
Buďte prosím trpěliví, postupně všechny bugy odchytávám

Re: new atlásek, 16.01.2012 20:37, Forrest Run(m)

Téda Romčo, Ty makáš jak TryskoMyšák!;-)
Dovolil bych si veleváženýmu publiku jako prohlížeč doporučit Google Chrome. . . . ještě mi ani jednou nespadnul, nezamrznul, šlape korektně, funguje tu v něm podtrhávání hrubek a nikdy v tu něm při psaní neztratím ani bit. . . . . dokonce si můžu zpětně několik stránek dozadu nalistovat i rozepsanou diskuzi, pokud jsem se nevhodně chytnul nějaký myšlenky a zamotal se v ní tak, že jsem skončil jinde, než jsem chtěl;-)
To by mi moc líbilo, kdybych se nemusel neustále přihlašovat. . . na druhou stranu, heslo o skoro 30 znacích je už slušně neprůstřelný!;o)
Hele nic, Romčo, hlavně klid, nejhorší smrt je z vyděšení. . . . praskne Ti céfka. . . nebo wercajk ve švu a to je pak peklo. . . buď umřeš. . . nebo zblbneš. . . . já to měl taky!;o). . .

Re: new atlásek, 16.01.2012 22:30, kápo(m)

Tak už je tam. Foto výtrusů dodám(jestli se povede)až budu mít čas na mikroskopování. Zatim s rozchlívkováním spokojenost, co bylo potřeba napsat bylo kam, a víc toho ani nevim Je otázka, jestli ještě někam namastit členění na rody, podrody atd. , i když to je dost proměnlivá věc a někdy i těžko zjistitelná, tak nevim. Je mi líto, Romčo, že sis dělal hlavu s tim mojim schozením dat, nemyslel jsem to jako narážku na nějakou funkčnost, ale na svojí blbost Mějte se, mejte se a hlavně když se kouří z hlavně. čusík


Zobrazovaný počet vláken: 10 20 30