O houbách

Nápady a připomínky k vývoji těchto stránek

Přidat nový příspěvek


Všechny své dobré (i jiné:) nápady, připomínky, bugy, atd. související s vývojem těchto stránek, prosím pište do této diskuse. Každý názor je vítán!


Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna

Popisy fotek, 16.02.2012 08:58, Roman Manak(m)

Vážení admini
Předem díky, že jsem se díky jednomu z vás dozvěděl o těchto stránkách. Měl jsem k tomu pár kritických připomínek, ale když to tu vydrží, věřím, že se z toho časem stane alfa a omega české mykologie A teď jedna připomínka - když kliknu na detail nějakého uživatele a nechám si zobrazovat jeho fotky, tak se v popisu jen dozvím, že je to fotka od uživatele XY, ale nedozvím se druh. To by možná chtělo dodělat, co vy na to?

Díky

Roman

Re: Popisy fotek, 16.02.2012 14:23, admin(m)

Ahoj Romane, vítej.
Tohle je právě místo i pro kritické komentáře. Mohl bys tedy prosím ty své kritické připomínky popsat? Pokud to půjde, pokusím se je odladit

Druh houby k popisu fotky - ano, to je dobrý nápad. U některých se zobrazuje - u těch z atlasu a u těch, které byly z diskuse přiřazeny. Ale přidám ke každé fotce možnost vyplnění alternativního názvu houby, bude možné ho vyplnit, pokud danou houbu ještě nemáme založenou v atlase.

Re: Re: Popisy fotek, 16.02.2012 20:05, Roman Manak(m)

Dobře, já teda prozatím přispěju ještě nečím, co jsem včera nějak sáhodlouze popisoval Forestíkovi Mám strach, že jak tu naroste počet příspěvků, stane se z z toho guláš. Když kliknu na Galerie a diskuze je tam jeden příspěvek za druhým, nijak neorganizované (když pominu, že se to dá seřadit podle data a času). Nebylo by špatné to nějak rozvláknit do více témat, nějakým podobným způsobem jak je to třeba na Daymku nebo na nahuby.sk. Jasné, když je v jednom tématu třeba 100 diskuzí, taky to ztrácí na přehlednosti, ale přeci jen je to trošiku přehlednější než když je to všechno na jedné hromadě (viz. třeba nahouby.cz nebo houbareni.cz, kde jsou často skvělí a zapálení lidé, kteří přispívají krásnými fotkami a bohatými zkušenostmi, ale nějaká orientace tam je hrozná) Jelikož dělám v html, php, mysql a dalších webových "kravinkách", vím, že to není uplně triviální věc, ale možná by stálo za to o něčem takovém zauvažovat. Nebo jsem jediný, kdo si něco takového myslí?

Re: Re: Re: Popisy fotek, 16.02.2012 20:06, Roman Manak(m)

Ještě teda - jinak jsou podle mě ty diskuze řešené docela dobře, že se to dá seřadit podle času a hned je vidět poslední reakce a po kliknutí jde zobrazit celé vlákno k danému příspěvku. To musím pochválit

Re: Re: Re: Popisy fotek, 16.02.2012 21:36, admin(m)

Já si něco podobného myslím taky, nějaký řád by se hodil. A rozčlenit diskusi do témat, technicky žádný problém není. Problém je, přesvědčit uživatele zvyklé z nahouby na jiný systém uspořádání diskuse
Forrest má ale pravdu v tom, že třeba Damyko, i když má diskuse roztříděné do témat, tak úplně user friendly taky není, alespoň pro mě. A naopak diskuse na nahouby jede a je oblíbená.
Problém je s tím obrovským množstvím informací na houbařských webech.

Mám v hlavě pár nápadů, jak vše trochu zpřehlednit, jen to musím postupně uvést do praxe:
1. každý uživatel bude formou "interní pošty" informován o tom, že někdo reagoval na jeho příspěvek, houbu v atlase, recept, atd.
2. bude možné nastavit si sledování, např. oblíbených uživatelů, témat, hub, atd.
3. bych v diskusi založil alespoň jedno téma s funkcí "zlatý fond", kam se budou přesouvat ty nejzajímavější vlákna z obecné diskuse.

Pište prosím, co si o tom myslíte a jaké máte další nápady a připomínky.

Re: Re: Re: Re: Popisy fotek, 17.02.2012 07:23, Roman Manak(m)

Ano ano, všechny ty návrhy kdyby se zrealizovaly, by byly dobré.

K tomu Damyku - jasně, že není user friendly i tak, co se týká hlavně odbornějších témat, je asi nejlepší co u nás (zatím) je. Já jsem to uvedl jen jako příklad, že je to tam hezky rozdělené na diskuzní témata a je v tom přeci jen lepší orientace

Re: Re: Re: Re: Popisy fotek, 17.02.2012 08:02, Roman Manak(m)

A ještě bych měl další návrh. Když někdo přidá fotku do atlasu, velice rychle se "ztratí". Tím myslím, že by nebylo špatné udělat něco takového, že by se zobrazoval třeba i seznam nových fotek přidaných do atlasu a nejen nově přidaných druhů. Vedlo mě k tomu, že jsem byl na nátlak jednoho z vás nucený přidat fotku vzácné xanthoidní formy ohnivce rakouského a pokud vyloženě člověk nezabrousí na stránku této houby, ani neví, že tam byla nějaká fotka přidaná. ne že bych se chtěl tou svojí fotkou chlubit, za moc dobrou ji ostatně nepovažuju, ale nebylo by špatné když sem přijdu, abych hned viděl nově přidané fotky k druhům v atlasu.

Jo a teď trochu OT: Nemůžu poslat mail Forrestovi. Už se o to snažím od včerejška a vždy mi to automat vrátí zpátky. Tak Forreste, jestli mě ve tvojí schránce přeřadil automat do SPAMu, tak si mě zpátky přeřaď, jinak ti tu odpověď na tvůj mail nebudu moct odeslat

Re: Re: Re: Re: Re: Popisy fotek, 17.02.2012 14:45, Forrest Run(m)

Pokud po vložení napíšeš comment, jak jsi to udělal, tak se objeví na titulní straně v rubrice Atlas. . . takhle jsem si ho právě fšimnul. . . . jestli ale myslíš, že by tam vyskočil i náhled na fotky fkládaný takhle "pod čáru". . . hmmm, kam s nima?. . . Prodloužit nebo rozšířit "Atlasovou sekci" na mainpage?
Nebo pokud by byl admin Romča tak hodnej a přidal možnost commmentu rovnou ke vkládání "Dalších fotografií" do altasu?;-)

S tím mailem je to divný. . . . ve SPAMfiltru určo nejsi. . . nicméně fčera jsem upgreatoval ThunderBird na vyšší verzi. . . že by TB nějak poznal, že jsi na nekrofilní zvířecí porno?;-)a zařadil Tě do profilu "Nežádoucí"?;-)
Zkus to, please, poslat na Kájinčin mail, ona mi to pak přepošle: cuteweasel@seznam.cz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popisy fotek, 17.02.2012 19:17, Roman Manak(m)

Jasně, ztaky jsem si všiml, že když jsem tam dal koment, že to zobrazí na úvodní stránce Ale admin to vyřešil (skoro) k mojí spokojenosti

S tím mailem je to taky divný, ještě jsem to zkusil, když se zase vrátí, pošlu ho teda oklikou

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popisy fotek, 17.02.2012 20:13, Forrest Run(m)

Bylo to pravděpodobně kvůli těm aktivním odkazům(linkům) v textu. . . když mi to Kájinka přeposlala bez nich, tak to odešlo v poho. . . pak mě napadlo, že jsem kdysi podobnej problém řešil a poprosil jsem Káju, ať mi Tvůj mail pošle jako přílohu a ejhle, najednou to prolezlo. . . . proč to tak je, Páni Programátoři?

Re: Re: Re: Re: Re: Popisy fotek, 17.02.2012 18:04, admin(m)

4 poslední fotky přidané do atlasu se teď zobrazují tady, pod čáru jich mohu přidat víc.
Ale jen za dnešní den přibylo do atlasu asi 40 fotek, hlavně Kraken a Fáfa jsou plodní

Pokud chceš opravdu upozornit na jednu fotku, tak navrhuju ji vložit do diskuse a tam rovnou přiřadit ke konkrétní houbě, v diskusi si ji pak všimne víc lidí

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popisy fotek, 17.02.2012 19:14, Roman Manak(m)

No, přesně tak nějak jsem si to představoval! Určitě bych byl ale pro, aby těch fotek bylo víc. Třeba pod ty 4 dát odkaz "Nově přiadné fotografie do atlasu", kde by se zobrazily třeba fotky přidané za posledních 24 hodin, klidně i těch 40 Prostě když sem člověk přijde aby se mohl mrknout na nové fotopříspěvky do atlasu. Ale to už bych chtěl asi moc

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popisy fotek, 17.02.2012 22:42, admin(m)

Máš pravdu, jsou v atlase pod čarou fotky za posledních 24 hodin

tady

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popisy fotek, 17.02.2012 23:47, Forrest Run(m)

Pěkně! Vymyslels to sqěle, Romčo
Fáfa a Krakenem to tam hrnou jak buldozerem, Hoši, děkujeme!;-)

Fotek mám hromady, ale musím je nejdříf vyselektovat a upravit a pak je tak nasypu. . . asi s tím zase zaúkoluju Kájinku, jestli mi s tím bude ochotná pomoct. . . aby jsme se tím do jara prokousali, naházeli to sem, byť za cenu, že některý atlasový položky budou nějakej čas jen českej a latinskej názef a fotky!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popisy fotek, 18.02.2012 15:07, Roman Manak(m)

Paráda, skvělé. Naše přání je vám rozkazem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popisy fotek, 17.02.2012 19:18, Forrest Run(m)

Je to tak, Ogaři makaj jak fretky na amfetaminech!;-)
Pochvala je na místě. . . Fáfo i Kodliku, jen tak dál, zase Vám to oběma pěkně zpřipomínkuju a zkritizuju, doufám, že Vám to neva, Honimírci!
A Tebe taky muším pochválit před nastoupenou jednotkou za tu fotovychytáfku v atlase, Romčo!
Jinak, abys pochopil pointu, Romčo, tak ta fotka, co tam dal Fáfa, je fotka Masečníku kulovitýho, u nás naposledy nalezenýho v roce, tuším 1960 u Dačic. . . i letos se tam po něm podívám, mám souřadnice posledního nálezu!
Začátkem dubna bude nejvhodnější období. . . kdo by se když tak chtěl připojit?

Re: Re: Re: Re: Popisy fotek, 17.02.2012 15:15, Forrest Run(m)

Romáňo, můj názor znáš, určitě bych se držel osvědčený Páteřní Diskuze. . . nicméně "vyzobával bych z ní rozinky", který by neměly zapadnout, jako různý užitečný odkazy a rady a ty bych přidával do různejch sekcí jako třeba Léčivý nebo Pěstovaný Houby, fčetně fotoseriálů, receptů, instrukcí. . . . tohle si asi vezmu na starost osobně. . . . Zdeno a Kryšot si třeba zase vezmou na povel FotoMykosekci-Zdeno focení se zrcadlem, Kryšot zase přidá pár praktickejch rad práce s kompaktem-obojí má svoje specifika. . . k tomuhle by se mi moc líbil i nějakej Fotoseriálek. . . . "Fotíme a následně upravujeme fotky hub", kde to bude krok za krokem rozfocený a blbuvzdorně popsaný, i co se týče práce se Zonerem nebo jiným fotoSW, aby se na to nově příchozí eléf juknul a zodpověděl si tím sám víc jak 90% GreenHornskejch FAQ!
Pak mě třeba napadaj "Chráněný a Vzácný houby" sám jsem třeba dobrou polovinu chráněnejch hub zatím neviděl a když bude v příslušný sekci dobře popsaná a nafocená vzácná houba fčetně biotopu, o to větší pak bude šance, že ji některej náftěvník pozná a upozorní nás na ni, takže tam bude fungovat princip pozitivní zpětný vazby!

S Diverzifikací bych se opravdu neunáhloval, je to o smysluplnosti, přehlednosti a na druhý straně i dynamičnosti jednotlivejch témat. . . věřím, že Romča zase vymyslí nějakej fšestranně použitelnej systém pro jednotlivý Témata, jak to udělal na Kápovu radu s Atlasem!

K Tvým otázkám Romčo:
1. Sqělý, těším se na Big Brothera!:o))
2. Ještě sqělejší, tohle se mi třeba líbí na Damyku!
3. Zlatý Fond. . . Nejzajímavější vlákna. . . proč pro hlasování nepoužít Tebou vymyšlenej doporučovací systém?
Resp. pokud by sice příspěvek nedostal tolik pozitivních hlasů, co by si podle názoru moderátora zasloužil, aby měl i mod. právo ho tam založit. . . jen vymyslet nějakou štábní kulturu pro korektní označování a katalogizaci, aby to zůstalo co nejpřehlednější a nejužitečnější.
Zlatej Fond bude taky dobrej pro informace, který nepůjde zaškatulkovat!

Re: Re: Re: Re: Re: Popisy fotek, 17.02.2012 23:32, admin(m)

Dobře Forre, takže se nakonec přeci jen dostáváme k nějaké kategorizaci.
Připravím do diskuse nějaké kategorie a moderátoři pak budou moci do nich jednotlivá vlákna z obecné diskuse přesouvat.

"Mnou vymyšlenej doporučovací systém" by se dal taky využít, jen se mi zdá, že ho zatím moc nepoužíváte Takže bych nespoléhal jen na něj, ale dal možnost přesouvání i moderátorům. Pokud se časem víc rozjede doporučování, tak ho taky využijeme.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popisy fotek, 18.02.2012 09:55, Forrest Run(m)

S tím doporučováním se kaji, Romčo, je pravda, že jak to nemám zažitý, tak na to pozapomínám. . . . asi budeš muset udělat graficky výraznější buttónky nebo aby na člověka občas vyskočilo něco jako upoutáfka na ČSFD na DVD v poslední době. . . "Nezapomeň ohodnotit(Retarde)!":o)

Re: Popisy fotek, 17.02.2012 14:47, Forrest Run(m)

Ono to asi vyřeší křížový provázání Diskuze s Atlasem, který má Romča v plánu. . . . prostě se jukneš na místo v diskuzi, který Ti osvětlí jak jméno houby, tak i okolnosti jejího nálezu!

hřib hnědý, 15.02.2012 21:06, basset(m)

Ahoj admine, nahoď u něj první písmeno na velké H, ať není mezi těmi "Velkými Hřiby" takový malinký

Re: hřib hnědý, 16.02.2012 10:16, admin(m)

Ahoj, skoro to vypadá jako záměr . . . , ale ok, hnědák povýšen mezi opravdové hřiby

Doprovodnej text k fotkám, 15.02.2012 17:28, Forrest Run(m)

Tak jsem chtěl k dřevožijňáku lípnout fotku a k ní detailnější popis biotopu "mýho" místa a nějak jsem nepochopil, jak k ní ten text lupnout. . . no nic, zatím to přidám ke Komentářům pod čáru. . . co dělám blbě?

Re: Doprovodnej text k fotkám, 15.02.2012 17:35, Forrest Run(m)

Jo a ještě někam utek chlíveček s "Rozšířením"!;-)

Re: Re: Doprovodnej text k fotkám, 15.02.2012 17:43, admin(m)

Budeš muset víc polopaticky Nebo mi po 7 cinkni.

Co se vlastně snažíš udělat? Nejde ti k biotopu nahrát fotka?
A kde byl původně chlíveček s "Rozšířením" ?

Re: Re: Re: Doprovodnej text k fotkám, 15.02.2012 18:56, Forrest Run(m)

Hned nahoře v Atlase by se to mě+lo zobrazovat, Náčelníku!;-)

Re: Re: Re: Re: Doprovodnej text k fotkám, 15.02.2012 19:01, Forrest Run(m)

No a pak bych Tě ještě poprosil o moderátorský práva pro Jiříka JCP "Poděbradský MykoVydry" i Honzíka Yohanesse, kterejžto je zase odborník na ryzce!
Stran fotek. . . měl jsem zato, že každá, co jde do atlasu do "pod čáru" do Dalších Fotografií, tak bude mít vlastní "kartu", do který se budou moct psát připomínky a tak. . . . . . . . nebo jsem to špatně pochopil? ;-)

Re: Re: Re: Re: Re: Doprovodnej text k fotkám, 16.02.2012 10:04, admin(m)

JCP a Yohaness povýšeni, gratuluju

Rozšíření - zobrazuje se vizuálně vpravo od fotky (viz. obrázek), ale dobře, přidal jsem i textově.

Re: Re: Re: Re: Re: Doprovodnej text k fotkám, 16.02.2012 10:11, admin(m)

Vlastní karty fotek - existují, vysvětlil jsem ti po telefonu, ale dám sem ještě pro ostatní.
Každá fotka v atlasu má pod sebou "detail foto"

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doprovodnej text k fotkám, 16.02.2012 10:12, admin(m)

Po kliknutí se otevře karta fotografie a lze k ní přidávat i komentáře, obdobně jako v jiných diskusích zde.
Takže neváhejte a pište připomínky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doprovodnej text k fotkám, 16.02.2012 10:27, admin(m)

A ještě doplním, že pokud se k foto napíše komentář, zobrazuje se pak notifikace i v atlase, viz obrázek.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doprovodnej text k fotkám, 16.02.2012 10:44, Forrest Run(m)

Díky a omlouvám se za nedůftipnost, Romčo!. . . hledal jsem to po pouhým rozkliknutí na velký foto z náhledu. . . . takže Detail foto a pak datlovat!:o)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doprovodnej text k fotkám, 16.02.2012 14:14, admin(m)

Máš pravdu, předělal jsem to, fotky, které se neotevírají do slideshow se teď otevírají na kartu obrázku.

Nesmáznutelná latina v atlase, 15.02.2012 17:24, Forrest Run(m)

Houstone máme problém. . . omylem jsem k latinskýmu názvu:
Správně tam má bejt:
"Buchwaldoboletus lignicola (Kallenb. ) Pilát"
. . . připsal navíc i českej názef a teď mi to nejde smáznout ani částečně!

Re: Nesmáznutelná latina v atlase, 15.02.2012 17:37, admin(m)

je to teď správně?

Taková drobnost v atlase, 15.02.2012 16:09, admin(m)

Je možné krom fotky vložit i video z Youtube, zatím jako testovací použito u hřiba bronzového

Co na to říkáte?

Jak nahrát vlastní video na youtube příp. poradím, je to easy

Re: Taková drobnost v atlase, 15.02.2012 17:25, Forrest Run(m)

Šikovná vychytáfka, Kudla má hromady videí, určitě se nebude zlobit, když mu to prolinkujeme!

Re: Taková drobnost v atlase, 15.02.2012 17:58, basset(m)

Jenom to video je "loupnutý" asi ne právě na to nejlepší místo
Teď abych se šel podívat na obrázky dolů, jak ten hřib asi vypadá

Jinak ale dobrý nápad.

Re: Re: Taková drobnost v atlase, 16.02.2012 09:44, admin(m)

Nemusíš jít až dolů na další fotky, je tam přepínač, viz. obrázek ;)

Ale netrvám na současném uspořádání, byl to jen pokus. Pojďme to vymyslet lépe. Kam to video dáme?

Vkládání fotek z Diskuze do Atlasu , 15.02.2012 14:46, Forrest Run(m)

Je to docela užitečná vychytáfka, Romčo, kterou jsem hojně používal na houbaření.cz. . . . . pokud to není moc složitá programátorská vifikundace, moc bych se za to přimlouval. Dekuju.

Re: Vkládání fotek z Diskuze do Atlasu , 15.02.2012 16:04, admin(m)

Že si to ty Forre, tak dobře, můžeš to vyzkoušet
Vpravo nahoře vidíš svůj nick - click - Moje fotografie - Detail a můžeš ji zařadit k houbám v atlasu.

Pokud toto udělá moderátor (atlasář), zařadí se fotka rovnou mezi další fotografie.
Pokud to udělá neatlasář, zařadí se jeho fotka pod čáru mezi neověřené.

Re: Re: Vkládání fotek z Diskuze do Atlasu , 15.02.2012 19:02, Forrest Run(m)

Bomba, díky, hned to prubnu!

Re: Re: Re: Vkládání fotek z Diskuze do Atlasu , 16.02.2012 09:40, admin(m)

Zkus ještě prubnout ty komentáře k jednotlivé fotce ;)

fotky, 15.02.2012 07:41, Kájinka(m)

Romčo ještě se připomínám o přehození těch fotek. Moc moc děkuju a omlouvám se, že přidělávám práci.


P. S. Ty bronzáci v mojí galerii nejsou moji, předpokládám, že Peťura nepostřehl, že jsem přihlášená já a lupnul je tam.

Re: fotky, 15.02.2012 16:00, admin(m)

Fotky máte mezi sebou zpřeházeny Kájinko.

Mám jeden nápad, jak byste se toho mohli napříště vyvarovat, každý z vás by musel používat jiný prohlížeč, ale asi se o Chrome poperete?

...., 14.02.2012 18:07, fáfa(m)

Romčo ještě sem našel u Fechtneráka svoje tři fotky králováka

Re: ...., 14.02.2012 20:39, Forrest Run(m)

Moje chyba, ty jsem přehlídnul a nenabonzoval v mailu!;-)

Re: Re: ...., 14.02.2012 22:20, admin(m)

Máš průšvih!
opraveno

Chyby v textu, 14.02.2012 12:01, Kraken(m)

Mám ještě jeden návrh. Nemohl by mít autor textu možnost ho i po uložení ještě upravit? Myslím i mimo atlas. Mě se často stává, že hned po uložení příspěvku vidím chyby, ale už je pozdě. Nemyslím nastálo, jen po určitou dobu. Jinak by se mohlo stát, že někdo bude reagovat a po změně textu by to už nemělo logiku.

Re: Chyby v textu, 14.02.2012 12:59, admin(m)

To je právě o tom co píšeš - někdo rychle zareaguje a k opravenému textu už to nebude dávat smysl.
Nedával bych takovou možnost všem, ale jen moderátorům (tedy i tobě), s tím, že budou moci upravovat i cizí příspěvky, v nezbytných případech.
Nebude to ale hned, teď se peru s detaily uživatelů, takže si píšu do poznámek

Re: Re: Chyby v textu, 14.02.2012 15:51, Kraken(m)

Já jsem v podstatě myslel jen opravu chyb, nebo jen preciznější vyjádření a ne, aby se změnil smysl textu. Ale je pravda, že kdyby tu možnost měli všichni, mohlo by dojít k situaci, kterou popisuješ.

záhada, 13.02.2012 18:54, fáfa(m)

Ahoj Romane, zase budu troch otravovatdneska sem dal do atlasu H. plstnatý a hned jak sem dal uložit tak mi tam vlítnul Krakenův hnědák divný. . pak u H. borovýho jsou v galerii poslední tři fotky taky Krakena, ale zase dubáci??a pak ještě jedna věc(nevim jestli to neni záměr)že titulní fotka i fotky u popisků sou pak i v galerii. . . zatim čus. F.

Re: záhada, 13.02.2012 22:29, admin(m)

Zdar Fáfo, díky za upozornění, dneska jsem si trochu zaškodil a musel jsem pak většinu fotek přiřazovat znovu, aspoň jsem si je trochu procvičil
Pokud by ještě něco bylo špatně, tak se omlouvám a bombardujte mě

Re: Re: záhada, 14.02.2012 07:09, Kraken(m)

Ahoj Romane, koukám, že ty moje fotky lítaly všude možně. A dva snímky hřiba bronzového přitom asi někam zapadly. Koukal jsem na to včera odjinud, ale nemohl jsem se přihlásit. To proto, že jsem se tady neodhlásil? Té otázce se nediv, jsem počítačový pako.

Re: Re: Re: záhada, 14.02.2012 07:25, Kraken(m)

Myslel jsem, že to nejde, protože jsem to zkoušel z jiného prohlížeče (Explorer), tady doma používám Google Chrome. Už jsem na to přišel, mám tu oba. Ale jsem opravdu pako, neumím se ani přihlásit, takže to neřeš!

Re: Re: Re: Re: záhada, 14.02.2012 10:25, admin(m)

Ahoj Krakene,
ty jsi v tom zcela nevinně.
Pako jsem já, něco se mi nepovedlo a musel jsem většinu hub přiřazovat znovu a udělal jsem pár chyb.
Vrátil jsem i tvé dva bronzáky, mimochodem, byli jste na nich společně s Forrestem, že?
tady a tady

Re: Re: Re: Re: Re: záhada, 14.02.2012 11:44, Kraken(m)

Jsi všímavý! Máš pravdu a nejenom s Forrestem. Byl tam i Kryšot, takže stejných plodnic v atlase možná ještě najdeš víc!
A měl jsem na mysli, že nemáš řešit to přihlašování, to jsem opravdu "zvojtil" já!

Re: Re: Re: Re: Re: záhada, 14.02.2012 12:06, Forrest Run(m)

Je to tak, Romáňo, je to z 26. července 2011 z Prostyho revíru u MB, kterýmu zasvěcenci říkaj Kouzelný Vršek(KV). . . . tehdy se mi podařilo sehnat dohromady MykoElitu skoro z celý republiky. . . . nechyběl Kudláček, Kraken, Kryšot, Jirka Houbomil. . . . i Robi byl tehdy ještě relativně normální;-). . . sqělej den, perfektní nálezy. . . . mimo jiný jsem objevil ty Fechtnerácký Vosmerčata, co sem Kryšot lupnul do atlasu a taky prvního oříše. . . . každej jsme našli nějaký vzácnosti a přál bych Ti vidět třeba právě Krakenův rozzářenej pohled ála děcko na Štědrej Den pod stromečkem třeba právě nad bronzákama, satánkama nebo přívěskáčema!:o)
Že, Kodliku?
Což mi připomíná. . . . letos to pro Tebe vymyslím i s těma roháčema. . . aj za cenu, že bych Ti jich měl pár zahybernovat v ledničce!

Přál bych Ti to společný nadšení a čirou radost někdy zažít, tak doufám, že se letos zúčastníš, stojí to za to, bejt "Na společný mykovlně", Romáňo!:o)

Mimochodem, Romčo, ta ústřice je ještě furt v Rakušácích;-). . . dorazil Ti včera večer mail na cerrt@seznam.cz, please?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: záhada, 14.02.2012 13:41, admin(m)

Jasně, že se zúčastním, letos už mám dokonce i dálniční známku, loni jsem vesele jezdil bez ní, nic netuše
Mail dorazil, díky, máš odpověď.


Zobrazovaný počet vláken: 10 20 30