Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené
Zobrazit kategorie:

Re: Něco přidám., 01.12.2015 21:27, chorcheee(m), (O přírodě)
Črenorosol, že má být černorosol mi došlo, ale tečkovitý neznám
.

Re: Re: Re: Něco přidám., 01.12.2015 23:58, chorcheee(m), (O přírodě)
Také jsem o tom přemýšlel - má dost malé póry. Ale na druhou stranu jsem nenašel fotografii, kde by poloplástvový byl výrazně třásnitý na okraji klobouku. Také ta barva vrchu klobouku podle mne sedí více na plástvový.

Re: Re: Něco přidám., 01.12.2015 21:29, chorcheee(m), (O přírodě)
Asi outkovka francouzská. Mělo to rezavou dužinu?
Re: Re: Re: Re: Něco přidám., 02.12.2015 17:29, alesjirsa(m), (O přírodě)
Jen doplním: Od podobné outkovky Trogovy se liší bělavou dužninou.

Re: Re: Re: Něco přidám., 01.12.2015 23:50, chorcheee(m), (O přírodě)
Hm, ten je zajímavý. Ale na pozdní mi to také nepřijde. Je to hodně malé a pozdní snad nemá "chlupatou nožičku". Takhle na některých fotkách na netu vypadají i dva vzácnější naše druhy pařezníků: P. ringens a P. violaceofulvus pokud mají vyvinutý třeň (což často nemají). Většinou mají ale tmavší lupeny. Nicméně jednoho ringense jsem našel na fotografii i s takto světlými. To by chtělo sebrat...

Re: Re: Re: Re: Re: Něco přidám., 02.12.2015 09:49, chorcheee(m), (O přírodě)
Asi to zbytečně komplikuji
. Zrovna v novém Hagarovi je pařezník jemný takto to žlutohněda. Problém je, že toto nevypadá na dřevo jehličnanu. Také je tam v náznaku vidět žraločí kůže, která by zas mohla napovídat toho pozdního. Tak prostě nevím. Třeba je to nový druh nebo mutant
.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Něco přidám., 02.12.2015 11:21, chorcheee(m), (O přírodě)
Pánové, tohle .podle mne pozdní fakt není. Třeň je (pokud dobře odhaduji ve srovnání s mechem nikoli 8-15 mm, ale tak 2-3 mm tlustý). Ale hádat se nemá cenu. Pošlu ještě fotografii MLZ, co na to řekne...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Něco přidám., 02.12.2015 11:31, chorcheee(m), (O přírodě)