Přihlásit se Seznam uživatelů
Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené
Nadpis
O příroděHoubyO fotografováníKvízy
Boltcovitka mozkovitá, 30.11.2014 18:19, Zdeno(m), (O přírodě)
...má dobré mimikry, za sucha je velmi nenápadná a svrchu přehlédnutelná...Jakmile ale zaprší jako by nafoukla plovací polštářky a drobné měchýřky její image zcela změní...
Re: Boltcovitka mozkovitá, 30.11.2014 18:19, Zdeno(m), (O přírodě)
Svrchu je výrazně štětinatá a pásovaná. Osada tvrdí v atlasu, že je nezaměnitelná...
Nó a tady ji nepoznal ani slovutný botanik a doktor přes přírodu. Ale není divu, je vzácná a roste opravdu jen někde...Osadovi v lužním lese, mně na čedičovém kopci Ralsku...
Re: Re: Boltcovitka mozkovitá, 30.11.2014 19:39, chorcheee(m), (O přírodě)
Já ten druh do včerejška neznal (podobně jako penízovku věšteckou ). Ale díky vám už znám! Vidíte, jak mne obohacujete. A slovutný botanik také nejsem. Já jsem takový odborník na všechno a na nic . Nyní si opakuji řešení stejnosměrných obvodů (Kirchhofovy zákony, superpozice...) na zítřejší doučování studenta prvního ročníku Univerzity Obrany v Brně. A RNDr. Jan Hollan (velký náš alarmista a ochranitel Planety Země, u kterého právě bydlím) mi - cítíc (zase mám ten přechodník hádám špatně ) vůni mých připravovaných sametonožek - slíbil, že mne seznámí s Dr. Vladimírem Antonínem. Že je to jeho kamarád. Tak to nejspíše, abych se už ty houby začal pořádně učit, abych si u něj neudělal ostudu...
Re: Re: Re: Boltcovitka mozkovitá, 30.11.2014 19:50, Zdeno(m), (O přírodě)
A pozdravuj Hanýžku...
Re: Re: Re: Re: Boltcovitka mozkovitá, 30.11.2014 20:53, gazela(m), (O přírodě)
Včera byla v televizních novinách. Šla lesem a sbírala mražené houby
Re: Re: Re: Boltcovitka mozkovitá, 30.11.2014 22:55, Zdeno(m), (O přírodě)