Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

koše pro gratulanty, 05.03.2016 22:17, TondazKralup(m), (O fotografování)

Re: koše pro gratulanty, 05.03.2016 22:33, karelzbrd(m), (O fotografování)
Toníku, dlužím Ti odpověď. To s tím bílým hřibem byl jen takový šťouchanec, jak si kdysi pod fotkama řešil, jakže nastavuji bílou apod. Musím Tě uklidnit, poněvadž nejsem technicky laděnej týpek, neřeším to. Vždy jsem fotil a fotím u každého foťáku na automatické nastavení bílé. Zbytek někdy lépe, někdy hůře, co se týče vyvážení bílé, doladím v postprocesingu. Vždy v Zoneru ale preferuji zataženou oblohu.

Re: Re: koše pro gratulanty, 05.03.2016 22:50, TondazKralup(m), (O fotografování)
je mi to jasný,zrovna studuju manuál,jak nastavovat tu bílou.Je to na mě moc vědecký,asi to chce zkoušet a zkoušet.Jinak taky bych řekl,že nejrozumnější je nechat to automatické vyvážení.

Re: koše pro gratulanty, 06.03.2016 15:29, Zdeno(m), (O fotografování)
Nojo, oni zhasli a po rozsvícení byly už košíky prázdně...

Re: koše pro gratulanty, 05.03.2016 22:20, TondazKralup(m), (O fotografování)
ještě bonus pro Zdena.Tolik krásných obrázků si ani snad nezasloužím.Místo panáka posílám dnešní fotečku nějakého mycelia,nebo co to je.

Re: koše pro gratulanty, 05.03.2016 22:25, TondazKralup(m), (O fotografování)
a pro Vevanka jeden minimasečník
Třeba se Ti letos povede ten opravdovej,je jeho čas.Vyraž do starejch mechatejch smrčin.
Ten starej pařez mě fakt rozesmál.Jako by mi z oka vypadl,jen to chtělo klobouk,místo tý helmy.

Re: Re: koše pro gratulanty, 06.03.2016 10:38, Patrik(m), (O fotografování)
TO musíš zkusit např. v CHKO Jeseníky, tam ho nikdo snad ještě nehledal a biotopy jsou tam pro něj slibné

Re: Re: Re: koše pro gratulanty, 06.03.2016 15:50, vevanek, (O fotografování)
Patriku, ten masečník , to je jen takové Tondovo "štengrování" 

Re: Re: koše pro gratulanty, 06.03.2016 15:47, vevanek, (O fotografování)