Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

Re: Re: Re: O co se dá v těchto dnech „zakopnout“ u nás?, 05.02.2016 19:03, Pavla, (O přírodě)
Víš, Patriku, já si moc vážím toho, že mě na těchto stránkách „trpíte“, i když nejsem žádný mykoznalec či fotograf. Neurčím stromy bez listů, neumím definovat substráty, nesbírám (až na výjimky) exsikáty apod. Příklad: Sníš v neděli bábovku, na které si pochutnáš a já se Tě zeptám, jestli byla z hladké či polohrubé mouky, olejová nebo kynutá? Věděl bys? ;)
Ale bumbrlíky najdeš u řeky Lučiny, kousek za Slezskoostravským hradem na levé straně od silničního mostu, kde se nově buduje cyklostezka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: O co se dá v těchto dnech „zakopnout“ u nás?, 05.02.2016 20:01, Joska(m), (O přírodě)
Jsi fakt takový "zaprdlík"?
Taky to netuším, ale co třeba Hradec nad Moravicí (za nás se říkalo Hradec u Opavy). Ale to fakt nevím, jen hádám...
Aha, tak teď jsem byl poučen od ženy - je to na Slezské. Ten Hradec je nesmysl, ale co můžeš chtít od někoho ze středních Čech, no ni? 

Re: Re: Re: Re: O co se dá v těchto dnech „zakopnout“ u nás?, 05.02.2016 20:52, Tori(m), (O přírodě)
No téda, před pár hodinama jsme tam byly!
) Btw u toho soutoku (od Sýkorovo mostu proti proudu) jsme viděly pěknou skupinu lysek a kachen, mezi nimiž byl jeden Číňan, jeden černoch (melanický kačer) a několik velmi světlých kříženců. Dívala jsem se u stadionu Baníku do břečťanu (vedle schodů pod jasany), ale nic, asi moc hustá vrstva opadu a málo břečťanových listů nebo co. Anebo se prostě špičkám dneska nechtělo.
Btw, Patriku, jestlis ještě pořád nenašel u vás křídlatku, tak zrovna za vlak.nádražím O-Svinov jí je docela slušný dvoumetrový porost.

Re: Re: O co se dá v těchto dnech „zakopnout“ u nás?, 05.02.2016 18:18, alesjirsa(m), (O přírodě)
Krásný.

Re: O co se dá v těchto dnech „zakopnout“ u nás?, 05.02.2016 16:19, Pavla, (O přírodě)