O houbách

Diskuse a galerie

Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

Zobrazit celou diskusi

Poděkování ještě za včera, 01.11.2015 18:51, Dano, (O přírodě)

Děkuji moc všem!Vemu si všechno,co pomůže,abych to příště vyfotil lépe,jen tolik času,abych trénoval častěji nemám.Včera byla mlha,teplota tak kolem nuly,vyfotil jsem jí vícekrát,jen se mě zdály ještě horší,jednu s bleskem tu tady ještě můžu dát.jinak lupeny byly bílé

Re: Poděkování ještě za včera, 01.11.2015 19:01, Patrik(m), (O přírodě)

Makro se bleskem nefotí, vypadá to jak focené v noci a zkresluje to makroskopické znaky

Re: Poděkování ještě za včera, 01.11.2015 20:28, TondazKralup(m), (O přírodě)

Ahoj Dano(Dane)?.Hlavně se prosímtě nenech odradit nějakou kritikou fotek.Taky mne dost mrzí že se tady hodnotí více fotografie a nikdo Ti není schopen odpovědět na co jsi se vlastně ptal.A to zrovna třeba já jsem dost blázen spíše do fotografování.Nejsem až takový odborník,ale myslím že by to ta závojenka lesklá mohla být.Snad se k tomu vyádří ještě nějaký znalec co ji má ve woku.Já ji ještě ani ve skutečnosti neviděl.
Jinak je potřeba(není to kritika,jen dobře myšlená rada) vyfotit co nejvíce rozlišovacích znaků tzn.Lupeny,detailní záběr na jejich připojení ke tření,jejich ostří,samozřejmě jejich barevná věrnost i celé plodnice.Také je důležitá báze třeně a další.Důležité jsou také doplňující informace,třeba v jakém prostředí houba rostla,pod jakým stromem atd.Z praxe vím že to vůbec není jednoduché jsou okolnosti že to prostě není možné.Třeba Ti to dojde až doma,nebo Tě vyženou prasata,nebo člověk prostě spěchá,nebo není fotograf a pod.
Takže v pohodě.Já nafotil řádově stovky hub,někdy to byly moc hezké obrázky,ale vybrat nějaké do atlasu bych se neodvážil-takže klídek

Re: Re: Poděkování ještě za včera, 01.11.2015 23:05, Honzík(m), (O přírodě)