Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

Re: Re: Dnes opět hlavně kytičky, 27.05.2015 17:17, chorcheee(m), (O přírodě)
Já tu tedy, jak jsem slíbil, budu zastávat toho neúprosného kritika (i díky tomu mi již asi 1/4 roku nikdo nepochválil fotku ani nález
). Ta fotografie je do zelena. Koruna kaliny má být bílá, né zelená. V takové obtížné světelné situaci, třeba když většina světla pochází z odrazu od listoví, je dobré použít ruční vyvážení bílé. Na bílý objekt (list papíru) se fotoaparátu řekne, že toto je bílá (RGB 255:255:255). Pak se exponuje skutečný objekt. Ale nevím, zda krakenův aparát manuální WB ovládá. Dnes je to celkem běžná věc, která není omezená na zrcadlovky...

Re: Re: Re: Dnes opět hlavně kytičky, 27.05.2015 17:20, chorcheee(m), (O přírodě)
Jo, samozřejmě to lze z velké části pak zachránit v editoru. I jsem to u této fotografie zkoušel. Ale pak jsem si řekl, že zas takovej pan učitel, abych tu dlouholetým fotografům bez jejich výzvy, upravoval fotografie, bych zase být nemusel
.
Re: Re: Re: Re: Dnes opět hlavně kytičky, 28.05.2015 01:42, Kraken(m), (O přírodě)
Máš pravdu, je do zelena. Ale mě se to tak líbilo. Můj kompaktík manuální WB samozřejmě ovládá. Jenže jsem líný to nastavovat, když u 90 % záběrů to není nutné. Zkusil jsem to upravit v editoru, ale nezdá se mi to být o moc lepší... Spíš je to ještě horší. Máš mé oficiální svolení zkusit to nějak vylepšit.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes opět hlavně kytičky, 28.05.2015 18:28, chorcheee(m), (O přírodě)
Výborně. Já se právě vrátil z Ústí nad Labem a basset už to obstojně upravil...

Re: Re: Re: Re: Dnes opět hlavně kytičky, 27.05.2015 20:30, chorcheee(m), (O přírodě)
Tak to děkuji!

Re: Re: Dnes opět hlavně kytičky, 27.05.2015 17:25, alesjirsa(m), (O přírodě)
Pěkná rostlinná sada.
Re: Re: Dnes opět hlavně kytičky, 27.05.2015 17:23, alesjirsa(m), (O přírodě)
Mě spíš napadla outkovka řadová, ale vážně si nejsem jist. Takto zbarvenou jsem ji ještě neviděl.