O houbách

Diskuse a galerie

Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

Zobrazit celou diskusi

z podzimní přírody., 12.10.2013 20:15, Patrik(m), (O přírodě)

harmonia axiridis, asijské slunéčko podruhé...

Re: z podzimní přírody., 12.10.2013 20:16, Patrik(m), (O přírodě)

pardon, tuhle jsem dal včera, dnes jsem fotil tuhle..

Re: z podzimní přírody., 12.10.2013 20:15, Patrik(m), (O přírodě)

konečně jsem dodělal článek o hmyzu a houbách, schválně co nato řeknete.... ´´mykoentomologie,, - ....další slunéčko..

Re: Re: z podzimní přírody., 13.10.2013 16:22, Yohaness(m), (O přírodě)

Článek o mykoentomologii - ptáš se na názor. Za sebe (jsem entomolog a mykolog amatér) mohu říci, že jsem při čtení vyloženě trpěl. Je to strašné. Chyby, nepravdy, špatné názvy, špatné zařazení... sorry.
Smaž to, studuj a pak to zkus znova. Takhle budeš mít u znalých jen ostudu.

Re: Re: Re: z podzimní přírody., 13.10.2013 18:57, Patrik(m), (O přírodě)

je lepší slyšet názor dříve od někoho tady než od jiných...ty nepravdy jsou například jaké...abych věděl co mám poopravit...co se týče těch roztočů, to přesně nevím, protože literatury o nich - myslím té co potřebuju - je málo nebo žádná, nenašel jsem o nich ani o jejich druzích skoro nic, jen pár nepoužitelných a známých informací o sametovkách, nevíte o nějaké literatuře o roztočích, případně webovkách kde bych mohl čerpat? I u těch brouků, většina informací je převzata z knihy houba uvedené ve zdrojích, můžou být trochu zastaralé tak nevím...

Re: Re: Re: Re: z podzimní přírody., 13.10.2013 19:37, Yohaness(m), (O přírodě)

Nezlob se, nechci aby to znělo nějak povýšeně, ale nemám na to čas opravovat ti takový článek. Jak jsem již napsal, smaž to a až o tom budeš něco vědět, napiš to znova.
Alespoň pár nesmyslů z článku:
- mycetobiot (když tak mycetobiont, ale lépe mykobiont)
- mycetoxenní (v životě jsem neslyšel)
- latinské názvy s píšou s prvním velkým písmenem u rodového jména a to vždy