O houbách

Diskuse a galerie

Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

Zobrazit celou diskusi

Hřib nahovýtrusý, 22.09.2016 16:50, Milda, (O fotografování)

V lese to byli krasavci, fotky zatím nic moc. Já focení moc nerozumím, ale asi si budu muset koupit stativ, abych mohl prodloužit čas expozice. Když je v lese šero, už se to v ruce těžko udrží.

Re: Hřib nahovýtrusý, 22.09.2016 17:32, alesjirsa(m), (O fotografování)

Pokud chceš dělat hezké fotky, tak většinou to bez stativu nejde.

Re: Hřib nahovýtrusý, 22.09.2016 17:35, chorcheee(m), (O fotografování)

A nebo to fotit s bleskem .

Což jsem v prvním okamžiku psal jako žert, anžto jsem tu ve svých fotografických počátcích za "blesknuté fotografie" dostával vykrákáno, ale na druhou stranu blesková výbojka je pro (makro) fotografii poměrně geniální zdroj světla. Jen, jak říká můj kamarád "to se prostě musí umět" .

Re: Re: Hřib nahovýtrusý, 22.09.2016 18:12, alesjirsa(m), (O fotografování)

S bleskem bych to nezkoušel ...!

Re: Hřib nahovýtrusý, 22.09.2016 18:13, Zdeno(m), (O fotografování)

Objevná myšlenka...Navíc, pokud mačkáš spoušť bez samospouště, spolehlivě si rozostříš obrázek...Pozor u stabilizace obrazu: na stativu vypínat. Na všechno časem přijdeš, chce to pokoru, naslouchání rad kolegů, racionální hledání chyb a praxi...Prvních deset mega obrázků je přece jen na zkoušku, nicht wahr...

Re: Re: Hřib nahovýtrusý, 22.09.2016 18:18, chorcheee(m), (O fotografování)

1/ Aleši, nebuď úzkoprsý!

2/ Zdeno, 10 mega je deset milionů. Předpokládám, že jsi měl na mysli 10 tisíc.

Re: Re: Re: Hřib nahovýtrusý, 22.09.2016 18:54, karelzbrd(m), (O fotografování)

on myslel v MB

Re: Re: Re: Re: Hřib nahovýtrusý, 22.09.2016 19:03, Zdeno(m), (O fotografování)