Přihlásit se Seznam uživatelů
Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené
Nadpis
O příroděHoubyO fotografováníKvízy
My first Bondgirl :), 08.09.2015 15:59, Pavla, (O přírodě)
Dnes bych se ráda pochlubila svým prvonálezem bondarcevky horské.
Re: My first Bondgirl :), 08.09.2015 15:59, Pavla, (O přírodě)
Je to majestátní a neuvěřitelná houba.
Jen mi neříkejte, že je to vějířovec. Ten přeci při otlaku černá a vyskytuje se hlavně u nás v Zahradní, kam chodíme na pívo.
Re: Re: My first Bondgirl :), 08.09.2015 16:30, Zdeno(m), (O přírodě)
Nejčastěji bývá na jedlích, to pásování je charakteristické...Také jsme ji v Jizerkách mívali...
Re: Re: My first Bondgirl :), 08.09.2015 18:03, mipera, (O přírodě)
Pavlo, gratuluji, tuto houbu vůbec neznám.
Re: Re: My first Bondgirl :), 08.09.2015 19:54, vlk(m), (O přírodě)
...gratuluji...
Opodál rostla ještě jedna starší plodnice, které se tímto omlouvám, že jsem se jí víc fotograficky nevěnovala. Byl to jeden z posledních nálezů toho dne, únava rostla, špinavá jsem byla až za ušima a navíc mi odcházela baterka. Takže aspoň takto ... ale je to bondarcevka, že jo? ;)
Re: Re: My first Bondgirl :), 08.09.2015 16:07, chorcheee(m), (O přírodě)
Gratuluji. Vějířovec to asi fakt není, právě jsme z vějířovce dokončili guláš, takže ho mám trošku nakoukaného (opravdu černá jak pes - ještě mám černo za nehty a nejde to dolů a taky má velmi jemné póry). .
Re: Re: Re: My first Bondgirl :), 08.09.2015 16:59, Pavla, (O přírodě)
Čtu: "... ještě mám černo za nehty ... a taky MÁM velmi jemné póry." Říkám si: "Njn, fakt Narcis." Díky, žes mě rozesmál a za gratulaci taky, Chucku.
Re: Re: Re: Re: My first Bondgirl :), 08.09.2015 17:16, chorcheee(m), (O přírodě)
No vyzkoušej si, Pavlo, nakrájet a opláchnout mísu mladého vějířovce obrovského do guláše. Ta černota zaleze všude, vypadám jak čuně, i když jsem to dlouze drhnul kartáčkem a solvinou... to myslím není projev narcismu... .