Přihlásit se Seznam uživatelů
Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené
Nadpis
O příroděHoubyO fotografováníKvízy
Ahoj, 31.03.2013 14:11, Fanda, (O přírodě)
Nejsem mykolog, ale rád jsem v přírodě a fotografuji. Vaše stránky se mi líbí
Re: Ahoj, 31.03.2013 14:11, Fanda, (O přírodě)
Hodně jsem dělal do myslivosti a když jsem viděl přes puškohled (světla, oči srnčího) tak nic krásnějšího nebylo a tak jsem zkončil.
Re: Re: Ahoj, 31.03.2013 19:21, vlk(m), (O přírodě)
...tak to klobouk dolů...já vystřelil na nádhernýho srnce jen jednou v životě a dodnes jsem rád, že jsem minul...máš můj obdiv...a pěkné fotky...
Než nám začalo mrznout, tak se ohnivci krásně vybarvily, v tom šedivém lese to byl úplný květ.
Ještě jeden
Jeden kos dalmatin
Re: Re: Ahoj, 31.03.2013 19:23, vlk(m), (O přírodě)
...příroda je mocná čarodějka..paráda...dikec, ještě jsem se s takovym fešákem nesetkal...a gratuluji k bezva úlovku...
A jeden poslední ohnivec
Přeji vám všem při focení dobré světlo, vlhko v lese a užse těším až tady najdu první záběry kačenek, májovek atd.
Re: Re: Ahoj, 31.03.2013 16:24, fáfa(m), (O přírodě)
Fanda zdraví Fandu,vítej a máš pěkný fotky jen tak dál..
Re: Re: Re: Ahoj, 31.03.2013 17:09, Forrest Run(m), (O přírodě)
Srdečně Te tu vítám, Fandulíne!:-) Za sebe i za Kájinku....mezi lidma na stejný vlně!:-) Odkud jsi a kde je Tvůj mykorevír? Stačí s přesností na okres, ať my máme obrázek a Ty zbytečně moc neprozrazuješ!;-) Ohnifci na osice...zajímavý.....tradičně je z akátů a jasenin, občas na javoru....sázkou na jistotu jsou průseky v akátech(s příměsí bezu) pod vysokým napětím. Pokud tam padne silnější osika...10cm+....jukni po Kornicích svazčitých, loni jsme tam na ně měli stěstí...kornice rostly na zhruba rok pokácenejch osikách.
Re: Re: Re: Re: Ahoj, 01.04.2013 10:32, Fanda, (O přírodě)