O houbách

Diskuse a galerie

 

Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

Změna zařazení vlákna

Nadpis





Kvíz pro pátečníky

že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 18:49, chorcheee(m), (Houby)

Dobrý večer,

omlouvám se, že tu poslední dobou nic nedávám, ale stále jsem trochu zhrzený (krom toho se to tu beze mne samozřejmě obejde ).

Neznáte prosím nějakého Roberta Hanzlíka? Právě na FB ve skupině Fotolov Houbolov pomlouvá Forresta. A tak se snažím přijít na to, kde je pravda, čímž pravděpodobně dosáhnu jen toho, že naštvu všechny a vyloučí mne odevšad . Hezký večer.

Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 18:57, Joska(m), (Houby)

Autor stránek Houbareni.cz, narcis, mamánek, kam vleze, tam by rád rozhodoval. Nejradši má takové, kteří jsou celí žhaví umazat se od exkrementů jeho zažívacího traktu. Vyhnal na FB spousty lidí ze skupiny Houby, Fotolov Houbolov založil jeden z jeho obdivovatelů. Dál už snad radši nebudu pokračovat.

Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 19:08, karelzbrd(m), (Houby)

robert nebo robi? Stačí...

Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 19:20, chorcheee(m), (Houby)

Díky! Tak to se mu podařila pěkná věc! Houbarení považuji za slušné stránky, mají nejobsáhlejší český atlas a i do fóra přibývají stále zajímavé nálezy.

Tím ale nepopírám, že zakladatel nemůže být zakomplexovanec. To už mi ostatně jeden člověk psal a u vás se chci jen ujistit.

V tomhle život nebere jiných konců: Lidi kteří prohrávají u sexuálních protějšků a často je ani nikdo nemá rád se většinou stávají hybatelé Světa...

Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 19:38, Joska(m), (Houby)

Jasně, Houbareni je vylepšený plagiát stránek Nahouby. V atlasu hub používá i fotky bez souhlasu autora, vím to, jde o moje fotky.

Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 19:42, fáfa(m), (Houby)

..náš nejlepší fotograf hub J.Malý kontra Robi..
http://www.nahuby.sk/obrazok_detail.php?obrazok_id=373864&poradie=3&form_hash=gallery&show_deleted=1

Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 19:46, Patrik(m), (Houby)

Mě se vždycky někdo zeptá, když chtějí nějaký můj nález jako novou položku do atlasu, a navíc tam své fotky přidávám jenom já, oni mi je pouze schvalujou, takže teď vážně nevím co si o tom mám myslet...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 19:55, Joska(m), (Houby)

To ano, zkraje jsem byl rád, že ty stránky založil, do atlasu jsem vkládal svoje fotky sám. Ale když mě z malicherných důvodů (rubrika "Znáte kolegy" na mých stránkách) nařknul z krádeže jeho fotek, svůj souhlas jsem veřejně na jeho stránkách odvolal.

Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 19:42, Patrik(m), (Houby)

Nevím, zda bych se měl do té diskuze plantat, forresta znám jen virtuálně, ale pomohl mě naučit se fotit s tehda novým foťákem...můžeš mě prosím poslat odkaz toho, kaj se ty blbosti objevili? Nechcu tady hodnotit Forresta, jen na stránky houbaření chodím též, některé tam znám virtuálně taky, ale chtěl bych si alespoň pro sebe udělat představu, na které straně se stala chyba...

Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 19:45, Joska(m), (Houby)

Herpe, to snad radši neřeš, k tomu musíš dojít sám vlastní zkušeností. Jen si z tohoto vezmi nějaké varování, kterí ti bude v koutku lehce poblikávat...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 19:46, karelzbrd(m), (Houby)

souhlas s Joskou, Robiho znám osobně a Forresta taky. Herpe, fakt to neřeš, zahořkneš... Tím spíše, že jsi v mykologii na začátku (s ohledem k věku), ale dále asi stonásobně než já a mnozí další plniči spíží (jako já).

Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 19:49, Patrik(m), (Houby)

Chtěl jsem jenom vědět, čeho se mám vyvarovat, aby tam nakonec nepomlouvali i mě, jenom kvůli tomu, že bych náhodou svou zbrklostí nenapsal něco, co by mohlo být druhými špatně pochopeno (myslím, že se to párrazy stalo i tadyk, ale zde naštěstí není nikdo, kdo by mě dokázal negativně chápat

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 19:54, karelzbrd(m), (Houby)

mám zkušenosti s více stránkami o houbách podobně jako další místní stálice a můžu konstatovat, že ačkoli si tady něco občas vytkneme, vždy je to bez urážení a ponižování toho, kdo má jiný názor, ačkoli to někdy dotyčného může zvednout ze židle. Ale to je o posunu někam výše...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 19:55, chorcheee(m), (Houby)

https://www.facebook.com/groups/981074061920384/permalink/1002704773090646/

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Breme, 04.03.2015 19:58, karelzbrd(m), (Houby)

tam se nedostanu, nemám profil, a ani tam osobně nelezu na fakebúk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-B, 04.03.2015 20:03, Patrik(m), (Houby)

Aha, tak nic, patřím totiž k menšině lidí, kteří preferujou raději Skype a e-mail než Facebook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nan, 04.03.2015 20:14, alesjirsa(m), (Houby)

To nejste sami ...

Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 05.03.2015 12:18, Zdeno(m), (Houby)

No takhle to přece není...Ale, že hybatelé Světa často pocházejí z této komunity, to je pravda, ale to je jiné tvrzení, že...Zkus tu větu přeformulovat, já vím, že máš k této situaci blízko, ale tohle není Tebou zformulovaná implikace "jestliže-pak"...

Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 20:00, Zdeno(m), (Houby)

Toho také miluji, gentleman a rovnej chlap. Tímto ho srdečně zdravím a přeji mu hodně zdaru...

Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 20:13, chorcheee(m), (Houby)

Robert Hanzlík Fáfo kašli na srostlice, fotky máš opravdu hodně dobrý a i jednotlivě jsou ohnivci černí prostě krásní
23 hod · To se mi líbí · 1

Petr Souček To jsou letošní? Jinak nádhera
23 hod · To se mi líbí

František Fáfa Hanzl ..letošní je ta poslední fotka..
22 hod · To se mi líbí · 1

Anna Lepsova tak to bych chtěla někdy najít... je to krásná houba...
22 hod · To se mi líbí · 1

Jiří Kubásek Dneska je přinesla paní, která s houbama teprv začíná na přednášku Hanky Ševčíkové do MZM v Brně. Našla je prý přímo v Brně...
21 hod · Upraveno · To se mi líbí

Karel Netsch Nesplněný sen...
20 hod · To se mi líbí

Anna Lepsova Určitě někde rostou, jen se vypravit na správné místo, vypravit se
20 hod · To se mi líbí

Karel Netsch To je právě to, co je pro mě teď poněkud obtížné až nemožné...
20 hod · To se mi líbí

Robert Hanzlík njn, Karel v těch místech třeba i byl, jen trochu opožděně
20 hod · To se mi líbí

Anna Lepsova tak příště není všem dnům konec...
20 hod · Upraveno · To se mi líbí

Robert Hanzlík jo tak to nevim, od té doby tam, krom jiné, proběhl páně Forrest alias Knápek s komandem zvíce divokých prasat, tak těžko říct, zda tam byť i jen tráva poroste. I když sublokalit v místě bylo víc
20 hod · To se mi líbí

Karel Netsch Bohužel se u mě jedná o status quo... Roberte, nepřeháněj.
20 hod · To se mi líbí

Robert Hanzlík Karle já nepřeháním, tys tam nebyl týden před a týden po. Já, Jonas a Prosty ano. Ani stádo černé by to nezrylo tolik
20 hod · To se mi líbí

Jiří Kubásek Mi neříkejte, že je Forrest run takhle bezohledný člověk...Krom toho většina ohnivců jsou ruderální druhy, mechanická disturbance jim nevadí, právě naopak. Proto rostou - třeba - v průsecích pod vysokým napětím, kde se pravidelně kácí, pracuje s lesní technikou a nechává dřevo válet na zemi... - Já mu schválně tuhle konverzaci přepošlu, jestli se k tomu vyjádří. Jen jsem z toho nepochopil, přesně o kterou lokalitu má jít.
2 hod · Upraveno · To se mi líbí · 1

Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 20:14, chorcheee(m), (Houby)

Ale kopírovat sem takové traktáty odjinud je jistě prasárna, že na mne dohlídnete, abych to už příště nedělal? .

Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 22:29, Zdeno(m), (Houby)

Jsi neohlídatelný...

Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 05.03.2015 14:04, Patrik(m), (Houby)

Nejedná se tam náhodou o tu lokalitu, co navštívil Chorchee???

Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 20:14, Zdeno(m), (Houby)

Apropó, kdo nezná poněkud trapný příběh mého odchodu z houbaření, kam jsem radostně a aktivně tři roky přispíval, nechť zaloví v archivu okolo osmého října 2011. Moje členská průkazka na houbaření měla sakra nízké číslo. Výsledkem byla ztráta několika milých kolegů a v důsledku dodnes trvající rozkol mezi dříve spolupracujícími koníčkáři. Bohužel, tady mám dost dobrou paměť a coby břitký glosátor i dostatek argumentů k pohledu na jedno z mých největších zklamání nejen z robiho, ale i z řady bývalých začátečníků, kterým jsem nabídl srdce na dlani...Vot, takaja žizň...

Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 20:19, chorcheee(m), (Houby)

Ale koukám, že jsem zahrál na správnou strunu, na kterou mnozí ohoubaři rádi, i po letech zahrají . To že mezi houbaři je řevnivost dost velká, to již několik měsíců vím. Ale že vůbec největší ze stavovských milovníků přírody, to zjišťuji až dnes...

Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 20:37, Joska(m), (Houby)

Jen tak mimochodem, dost podstatnou část té řevnivosti má na svědomí právě zmiňovaný robi (ostatní přívlastky jsem radši vynechal)...

Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 22:01, Zdeno(m), (Houby)

Bodejť by nezahráli. Některá traumata se sice úspěšně zapouzdří, ale zůstávají..K jejich vymazání mají klíč ti, kteří je způsobili.Těm ovšem sebereflexe moc neříká a tak je vše v režimu "může za to ten druhej"...

Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 20:29, tapik, (Houby)

zeptej se Petra

Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 20:36, chorcheee(m), (Houby)

Kterého Petra? Forresta? Tomu jsem před zhruba hodinou poslal email...

Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 05.03.2015 12:42, Hanýžka(m), (Houby)

Zdenova "případu" na houbareni je mi líto, z nepochopení vznikl ostrý spor a místo lítosti a smíření byl Zdeno v podstatě vyhnán. Nelíbilo se mi to a snažila jsem se o uklidnění situace, ale nebyl zájem. Myslím, že Zdeno se znelíbil tím, že se zastával Forresta. I přes Robiho nedokonalost mám ale ty stránky ráda, však je tvoří hodně dobrých lidí a ne jeden člověk. Tak jako všude. Tyto stránky jsou určitě poetičtější díky Zdenovi a Karlovi z Brd, už jen kvůli jejich fotkám má smysl sem nakouknout. I když v mém případě to snižuje motivaci dávat vlastní fotky, mám totiž oko a sebekritiku. :-) Pokud se týká potřeby vědět, co vzácnějšího roste, tak tady je to na můj vkus moc "dřevomilkové", každému se ale líbí něco jiného a určitě dost lidí to i ocení.
V jednom ale Zdeno pravdu nemáš - zapouzdření nezávisí na tom, kdo by se měl omluvit. To bychom byli odkázáni na ty, kdo nám ublížili a já tedy nechci být ničí zajatec! Myslím, že lepší, i když hodně těžké, je nechat to a odpustit. Ale nenechat to koňovi, to nic neřeší, jen jeden náš společný známý tam nahoře má tu moc rány vyléčit a zapouzdřenost otevřít, ránu vyčistit a úplně vyléčit. Moc ti přeji, aby se to stalo, úleva je obrovská. Dobře vím, jak je to ale složité, sama mám taky jednu "nedořešenou" záležitost s osobou, která si mě spletla s osobou jejího zájmu (a hlavně jejího ražení) a proto mě pomlouvala způsobem hodně sprostým. Je to pár roků a štve mě to furt, kdykoliv mi někdo naznačí, že podobné blbé kecy slyšel, neb je těžké se bránit. Ale nevzdávám to a opakovaně to odevdávám do lepších rukou, jednou to přebolí...

Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 05.03.2015 13:31, Zdeno(m), (Houby)

Díky, Hanýžko, za moudrou reakci. Ta věc je zapouzdřena, nebolí a nemusí být ani léčena. Její poločas rozpadu se zastavil. Nebýt náhodné situace výše, ani bych to nepřipomínal. "A odpusť nám naše viny, jakož i my odpouštíme svým viníkům" jsem vnitřně provedl, včetně těm okolo.Velkou satisfakcí pro mne byl vývoj postoje jednoho z účastníků situace a tím to uzavírám. Snažím se tady držet nějakou filosofii a snad se to daří...Přeji Ti hezké dny...

Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 05.03.2015 14:16, Patrik(m), (Houby)

No, tomu ten robi dal...těmi jeho sarkastickými negativně naladěnými komentáři lidi vážně jen odráží, podle mě se jedná o takového člověka, co jen neuvážlivě vypouští na svět věty, které by šli určitě napsat i jinak, lépe a jiným způsobem. To je pak těžko s člověkem, který nedokáže přiznat, že mají druzí pravdu a nebo že se mýlil. Takový lidé si pak stojí tvrdohlavě za svým, i když špatným názorem a přesvědčují ostatní, že on má ,,pravdu".
Takové lidi jsem už potkal, nejlepší je, když jim řeknete: ,,Ano, máš pravdu a dále už to nechcu řešit" a zároveň si v duchu myslíte svoje. Většinou to zabere, oni dají pokoj a budou spokojení, že slyšeli to co chtěli. Samozřejmě platí to co řekla Hanýžka, protože on by ti to ten člověk sotva řekl do očí, jenomže takhle se nemusí ničeho bát, však stačí jen vyťukat pár písmenek do klávesnice, dát enter a je to ... to je nevýhoda virtuálních sociálních sítí

Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 05.03.2015 14:22, basset(m), (Houby)

Nechte už robiho být, dělá, co může a navíc u nás na stránkách není

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 05.03.2015 14:37, Patrik(m), (Houby)

Pravda, kdyby si to přečetl, kdoví, co by si zase pomyslel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Breme, 05.03.2015 15:29, Zdeno(m), (Houby)

Doufám, že nepředpokládáte, že není v obraze...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-B, 05.03.2015 19:27, chorcheee(m), (Houby)

Kolegové, já když vidím, jak se to tu rozjelo, začínám cítit trošku výčitky, že jsem tady něco podobného otevřel. Ono si k tomu spousta lidí rádo něco napíše, ale Chorché bude zas ten, kdo zvedá vlny. Ale to asi bude můj úděl už navždy...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nan, 05.03.2015 19:47, Hanýžka(m), (Houby)

Basset má pravdu, proč do kohokoliv kopat, zvláště když tu není? Mládí rádo soudí druhé, ještě se dost nevynadívalo do zrcadla a neudělalo dost chyb. :-) Většina lidí dělá, co může a kdo ne, ten jen čeká, kdo mu pomůže rozvinout jeho potenciál. Možná jsem na svůj věk trapně naivní a hodněkrát se mi to i nevyplatilo, ale udržuje mě to v dobré náladě, věřit v to lepší. :-) Mimochodem, dnes jsem se prošla venku v lese a našla první letošní Rutstremii bolaris. Jaro přichází, hurá!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch), 05.03.2015 20:09, chorcheee(m), (Houby)

Ale tak tady snad ani tak nejde o mládí...já prostě chtěl jen vědět kdo to je - dovčerejška jsem o něm nevěděl nic a nyní už vím hodně a asi tady lidi nelžou...

Rutstremia bolaris...to mi něco říká...ale nevím . Fotka by nebyla?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Bat, 05.03.2015 22:23, Kraken(m), (Houby)

Ale chorcheee, to přece stačí pravou myší ten název zmodrat a levou vyhledat v Google. A budeš mít fotek přehršel!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium , 05.03.2015 22:55, chorcheee(m), (Houby)

No to jsem po chvilce také udělal! .

Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 18:49, chorcheee(m), (Houby)

Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 18:49, chorcheee(m), (Houby)

Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 18:49, chorcheee(m), (Houby)

Re: Re: že by vosnatka červená (Metatricha vesparium (Batsch) Nann.-Bremek.)?, 04.03.2015 18:55, alesjirsa(m), (Houby)

Zajímavá houbička


Zobrazovaný počet vláken: 10 20 30