O houbách

Diskuse a galerie

Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

Změna zařazení vlákna

Nadpis

Kvíz pro pátečníky

Jak fotím já..., 27.03.2017 23:04, Zdeno(m), (O fotografování)

Nejsem žádný odborník, spíše pocitový dokumentarista a příznivec fotopoezie, včetně kategorie všedního dne...Vědecké a sofistikovaně opticko fyzikální souvislosti focení mne, vzdor matematicko fyzikální erudici, jaksi míjejí a nechávají chladným...

Re: Jak fotím já..., 27.03.2017 23:15, soucekp, (O fotografování)

Tak to je opravdu hustá skupinka

Re: Jak fotím já..., 27.03.2017 23:04, Zdeno(m), (O fotografování)

Líbí, nelíbí, to vypadá zajímavě, tohle by mohla být super fotka - to jsou signály a mechanismy, vedoucí k expozici po kontrole "operačního pole"...

U těchle obrázků snad nebudu ani prozrazovat mizernou přípravu a spontánnost vzniku fotek...Malý nikon, makro režim, no tak jo, z ruky, aniž bych valně viděl na display...

Re: Re: Jak fotím já..., 27.03.2017 23:15, basset(m), (O fotografování)

Jo jo, pak je to jenom o tom, zda to zveřejním nebo jo. A toto bych asi nedal.

Re: Re: Re: Jak fotím já..., 27.03.2017 23:18, Zdeno(m), (O fotografování)

Ani já, byl to jen kontrolní brouk, obstál jsi...

Re: Re: Re: Re: Jak fotím já..., 27.03.2017 23:19, Zdeno(m), (O fotografování)

Potvrzuje to ovšem jen moji výše avizovanou úvahu...

Re: Re: Re: Re: Re: Jak fotím já..., 28.03.2017 00:00, basset(m), (O fotografování)