O houbách

Nápady a připomínky k vývoji těchto stránek

Přidat nový příspěvek


Všechny své dobré (i jiné:) nápady, připomínky, bugy, atd. související s vývojem těchto stránek, prosím pište do této diskuse. Každý názor je vítán!


Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna

Doba růstu, 03.03.2012 20:34, Roman Manak(m)

Nevím jestli to patří zrovna do Vývoje stránek, ale zdá se mi to jako nejvhodnější kategorie. Šupl jsem do atalasu nový druh - březovník. U něho se uvádí, že roste bla bla bla, to je teď jedno kdy, ale prostě jen po určitou dobu. Ale je to typický choroš, který i když neroste, lze v přírodě nalézt celý rok. Co pak zadat do doby růstu???

Re: Doba růstu, 03.03.2012 22:56, admin(m)

Šupl jsi to Romane správně
Napadá tebe nějaké řešení? Ono si to celkem dostatečně vysvětlil v upřesňujícím popisu: "Od pozdního jara do podzimu, ale plodnice se dají najít během celého roku. "

Re: Re: Doba růstu, 04.03.2012 16:03, Roman Manak(m)

Jasně, já vím, že to tam doplním v podrobnějším popisu, ale je to možná trošinku zavádějící. Jen teda nevím, jak na to

Re: Re: Doba růstu, 04.03.2012 16:03, Roman Manak(m)

Jasně, já vím, že to tam doplním v podrobnějším popisu, ale je to možná trošinku zavádějící. Jen teda nevím, jak na to

Re: Re: Doba růstu, 04.03.2012 16:03, Roman Manak(m)

Jasně, já vím, že to tam doplním v podrobnějším popisu, ale je to možná trošinku zavádějící. Jen teda nevím, jak na to

Re: Doba růstu, 04.03.2012 11:20, Forrest Run(m)

Dovoluju si navrhnout, a to i pro případ, že by se jednalo o víceletý plodnice, uvádět pouze přibližnou dobu aktivního růstu a sporování-zejtra to proberu s naším největším žijícím Chorošologem, panem profesorem Františkem Kotlabou a pak cinknu i největšímu morafskýmu Modernímu Chorošoidovi, Mišákovi Tomšofskýmu do Štatlu!

Další návrh, 03.03.2012 19:48, Roman Manak(m)

Nemůžu si pomoct, teď už ubývá času k sezení u komplu a prohlížení stránek a tak se sem dostanu třeba jednou denně. A všechny ty diskuze mi připadají relativně nepřehledné. A tak jsem zapřemýšlel, jak bych to řešil já. Nakonec mě přece jen něco napadlo. Jak první příspěvek, tak reakce na něj mají všechny stejné podbarvení. Co takhle udělat to aby hlavní příspěvek měl nějaké jiné podbarvení? Nemyslím tím nějaké křiklavě červené, to by sem asi moc nezapadalo Ale prostě nějak ho barevně odlišit aby se v tom lepšejšeji orientovalo. Snad by to uvítal i někdo jiný než já, aspoň v to doufám, jinak by to nemělo moc cenu

Re: Další návrh, 03.03.2012 22:47, admin(m)

Ono je to odlišeno mírně jinou barvou hlavičky, ale málokdo si toho asi vůbec všiml

Co říkáš teď, a co na to říkají ostatní?

Re: Další návrh, 04.03.2012 11:06, Forrest Run(m)

Romáňo, stačí použít "Seřadit podle času" a pak už jen kliknout na "Zobrazit vlákno" a jsi v tom zorientovanej hned-je to malinko jinej systém, zvykneš si!

Re: Re: Další návrh, 04.03.2012 16:04, Roman Manak(m)

Jo, asi jo, tak to bude asi nejlepší procházet. Každopádně ta zvýrazněná barva hlavičky to zlepšila

nápad, 02.03.2012 21:49, kápo(m)

Zdar!
V souvislosti, s Forrestovou prosbou o informace o kyji na Vysočině, mne napadlo, zda by nebylo dobré, v meníčku vytvořit položku"Mykologické výzkumy", kde by bylo jednoduše sděleno, jaké druhy v jakých oblastech jsou momentálně prověřovány, plus kam nálezy hlásit. Nic složitýho a v případě že by žádný zrovna nebyly, byl by tam čistě nápis"Momentálně nemáme informace o žádném probíhajícím výzkumu. Myslím, že by si tam mohli zadávat požadavky i amatéři, které aktuálně bude nějaký druh houby zajímat.

Re: nápad, 02.03.2012 22:13, admin(m)

Zdar,

za mě proč ne, neudělám to za večer, ale dal jsem si do úkolů

Re: Re: nápad, 02.03.2012 22:54, kápo(m)

Děkuji za vyslyšení, on už něco podobnýho nahazoval Forrest, ale nabalil k tomu tolik věcí, že to jaksi proletělo bez kontaktu s okolímPřidávej v klidu, podle toho, jak to tu přibejvá bych řek, že u toho dřepíš imrvéreObčas je potřeba se na práci vydlábnout, hodit voraz, a pak kouknout z odstupu, jestli pro samý vylepšování, dolaďování a šperkování člověk nedělá něco úplně jinýho, než co začal tvořit na začátku-Tím netvrdím, že je něco špatně, zatím velká spokojenost, jen jsem se zamyslel nad následky usilovné práce

Re: Re: Re: nápad, 02.03.2012 23:45, admin(m)

Díky, budu si dávat pozor
Nedělám první web, takže takové obecné věci jako diskuse, přihlašování uživatelů, pošta, atp. jen kopíruju a drobně opravuju ze šuplíku, na první pohled to pak vypadá, jak rychle jedu
Rád bych dodělal všechny položky z menu než začne hlavní sezóna, pak samozřejmě začne moje aktivita opadat, ale zatím mě hrozně baví vaše zpětná vazba
Přesně si to trefil s tím, že člověk s odstupem zjistí, že ladil a šperkoval něco co pak nikoho nezajímá, ale je to 100x horší, když nemáš zpětnou vazbu a to tady nehrozí, proto si to tak užívám

Re: nápad, 03.03.2012 10:06, Forrest Run(m)

Už jsem něco podobnýho nastiňoval v Diskuzi. . . . . viz:"Re: Vědátoři a dobrovolníci společnejma silama! , 01. 03. 2012 13:36", tak na to když tak jukni, Pájo, esli Ti to uniklo!

Re: Re: nápad, 03.03.2012 11:05, Forrest Run(m)

Až teď jsem se dočetl k Tvý další reakci, díky a pardon, Kápo!;-)

Pro ostatní, zbavte se, prosím, trošku tý setrvačný pasivity. . . . . tady Vaše dobrý nápady i konstruktivní připomínky ke zlepšovákům druhejch nezapadnou jako na nahoubách nebo Vám se Vám tu admin dokonce nevysměje, jako na houbaření.cz, že jste nerealistický snílci, co nestojej oběma nohama na zemi!
A vězte, že nejen Romčovi, ale i nás ostatní hrozně povzbuzuje pozitivní zpětná vazba, tak se neupejpejte a reagujte! Díky!

Snad to moc "nezvojtím"..., 02.03.2012 19:58, Joska(m)

Otevřu galerii, ve vybraném vláknu kliknu na fotku, otevře se detail, druhým klikem otevřu fotku v novém okně, třetím klikem ji zvětším, a pak ji musím zavřít. Zůstává původní detail fotky, musím kliknout na tlačítko zpět, abych se octnul zpátky v galerii. Osobně bych preferoval jednoduchý způsob z "nahouby". Kliknutím na fotku otevřu nové okno, dalším klikem okno zavřu.

Re: Snad to moc "nezvojtím"..., 02.03.2012 20:01, Joska(m)

Jasně, zvojtil, těch kliků jsem tam popsal moc. . . ;-)

Re: Snad to moc "nezvojtím"..., 02.03.2012 20:21, Forrest Run(m)

Musíš klikat na myš, né na zajíce, Chozé. . . není hlodavec jako hlodavec!;-)

Re: Re: Snad to moc "nezvojtím"..., 02.03.2012 21:46, Joska(m)

No jen počkej, až se mi povede vyfotit toho potkana, co se mi občas prohání po okapu! ;-)

Re: Snad to moc "nezvojtím"..., 02.03.2012 22:09, admin(m)

Tak dobře,
chtěl jsem vás sice nenásilně dotlačit, abyste začali pracovat i s detailem obrázku, psali k němu popisy, diskutovali, atd, ale zkusíme to jak píšeš.
Fotka se teď otevírá v maximální velikosti do nového okna a na detail přibyl nový odkaz pod obrázkem: "detail foto".

Re: Re: Snad to moc "nezvojtím"..., 03.03.2012 16:45, Joska(m)

Paráda! Možná plácnu nesmysl, ale připadá mi to stejné, jako když použiju target="_blank" a když pak zavřu nově otevřené okno, jsem zpátky tam, odkud jsem vyšel. Zvlášť důležité pro nás, kteří si už často nevzpomínají, co to vlastně chtěli udělat před chvílí. . .

Re: Re: Re: Snad to moc "nezvojtím"..., 03.03.2012 22:29, admin(m)

Plácáš zcela správně, je to řešeno pomocí target="_blank"

Re: Re: Re: Re: Snad to moc "nezvojtím"..., 04.03.2012 14:03, Joska(m)

Jo, díky! Jen jsem netušil, že se to dá použít i jinde, než u odkazu. Zkouším jen to, co někde odkoukám, jinak o tomhle oboru (programování) vím jen to, že prý snad existuje. ;-)

Nová funkce - popis fotografie, 02.03.2012 14:48, admin(m)

Ahoj všem,

na základě tipu TondyzKralup přibyla možnost u každé vaší fotografie doplnit její bližší popis. Pokud tedy má fotografie nějaký příběh nebo chcete zveřejnit jiné podrobnosti, jako třeba místo a čas pořízení, expozice, clona, atd. , pište je prosím sem. Pokud na to bude poptávka, můžu přidat i další upřesňující políčka, stačí napsat

Ke svým fotografiím se dostanete kliknutím na svůj nick vpravo nahoře - Moje fotografie - detail fotografie. A pak už na Vás vyskočí políčko pro zadání popisu fotografie. Popis lze samozřejmě dodatečně upravovat.

Díky za pozornost

Re: Nová funkce - popis fotografie, 02.03.2012 15:19, Forrest Run(m)

Možnost přidat zajímavý informace k fotce je výbornej nápad, vivat Tóny! a díky za realizaci, Romáňo!
Jak teď je těch 300kB na fotku užitečnejch, jsem rád, že ses nechal přesvědčit-těch pár kilobitů navíc, co Exif sežere, se tak na kvalitě snímku naprosto neprojeví!
Nicméně třeba čas pořízení, expozice, clona, atd. lze standartně vyčíst z Exifu fotky bez nutnosti vyplňování hafo políček. . . . . apropos, ví každej, jak na to, aby tam zůstával Exif i po "konverzi pro web" v Zoneru i jak se na Exif Zonerem podívá?
Pokud nevíte, rád vysvětlím!

Reklamace:-), 02.03.2012 09:52, Forrest Run(m)

Zdar Romčo!
S tím množstvím zobrazovanejch příspěfků to ještě maličko hapruje-jakmile přepnu na "Seřadit podle času", vrátí se to do původního, menšího množství zobrazovanejch příspěfků. . . pokud to nicméně překliknu zpět na "Seřadit podle vláken", tak je to v poho. . . dělá to jak Diskuze, tak Vývoj stránek.
Nicméně není to Big Deal, až budeš mít někdy čas a náladu. . . . .

Re: Reklamace:-), 02.03.2012 11:09, admin(m)

Těpic,
měl jsem to lépe vysvětlit.

máš nastaveno 30.

Seřazení podle vláken - zobrazuje ti 30 posledních vláken.
Seřazení podle času - zobrazuje ti 30 posledních příspěvků, tady se na vlákna nehraje.

Je to tak?

Re: Re: Reklamace:-), 02.03.2012 15:04, Forrest Run(m)

Mea culpa, mea maxima culpa, volně přeloženo:"I am sorry, I am Lesbian!";-)

Díky bassetovi ..., 01.03.2012 20:10, admin(m)

. . . tu máme nový smajlík, který doufam, nebude příliš často potřeba, ale kdyby přeci . . . je tu negativní smajlík

Možnej bug!:-), 01.03.2012 11:05, Forrest Run(m)

Před chvilkou jsem chtěl znovu regovat na Martinůf obraz:"Re: na začátku bylo. . . . . . . . . . , 29. 02. 2012 22:28, Martin" na nešlo ani "reagovat", ani se "navázat", pouze mě to hodilo na "stranu 2" a jinak nic.

A teď už to zase fachčí korektně-kde je problém? Je přetíženej server nebo systém?
Doufám, že to není nic vážnýho, jestli třeba "Indiálni nepřekousali kabely", jak se říká v Americe!;)

Re: Možnej bug!:-), 01.03.2012 12:26, admin(m)

Systém asi usoudil, že už si reagoval dostkrát

Zkus prosím, pokud to nastane znovu, vysledovat co nejvíce podrobností, hodí se printscreen, kam tě to přesměrovalo, příp zkopírovat url adresu na kterou tě to přesměrovalo, atd. a poslat mi vše do mailu, abych se měl čeho chytit, díky

Re: Re: Možnej bug!:-), 01.03.2012 13:49, Forrest Run(m)

O. K. , příště to vyšpiónuju!

Hele, Romčo a jak je teda aktuálně s tím zdejším "Košem na nevhodný příspěfky"?
Může si třeba Kodlik Kraken "hodit do koše" tu svoji malou fotku šupináčů, když tam dal stejnou, ale větší?
Nebo by to odneslo rovnou celý vlákno?

Re: Re: Re: Možnej bug!:-), 01.03.2012 15:06, admin(m)

Nemůže, odneslo by to celý vlákno, přidělám možnost mazat jednotlivé příspěvky a dám vědět.

Počet vláken/příspěfků na stránku, 01.03.2012 10:56, Forrest Run(m)

Nedalo by se to přepnout na vyšší než je základní počet zobrazovanejch vláken trvaleji, prosím? Třeba v Profilu Uživatele nebo to nechat dole a nechat tam nějakej buttónek s funkcí "Zámek počtu zobrazovaných stránek"?
Pokud si navolím "Zobrazit 30 příspěfků", při přepnutí na "seřadit podle času" se mi to zase vrátí na původní, menší, počet.

Re: Počet vláken/příspěfků na stránku, 01.03.2012 12:20, admin(m)

Nastavil jsem to tak, že si to bude zvolenej počet vláken pamatovat navěky, dokud sám nepřepneš na jinou hodnotu, stačí?
Platí pro registrované uživatele.

Re: Re: Počet vláken/příspěfků na stránku, 01.03.2012 16:15, Forrest Run(m)

Nejlepší, díky, Draku!

A nedá pokoj, a nedá pokoj, 29.02.2012 23:23, basset(m)

Yohaness, určitě v dobré víře, založil latinské jméno Ryzce pravého do závorek. To se bohužel negativně projeví v latinském seznamu, kdy se neoprávněně dostane na první místo v seznamu.
Kromě toho je na stránce Latinských názvů jedno L navíc.
Jo a dnes končím

Re: A nedá pokoj, a nedá pokoj, 01.03.2012 10:38, admin(m)

Opraveno, díky!


Zobrazovaný počet vláken: 10 20 30