O houbách

Nápady a připomínky k vývoji těchto stránek

Přidat nový příspěvek


Všechny své dobré (i jiné:) nápady, připomínky, bugy, atd. související s vývojem těchto stránek, prosím pište do této diskuse. Každý názor je vítán!


Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Šťavnatky, 24.02.2015 14:42, alesjirsa(m)

Ahoj
Rád bych upozornil na dvě chyby v atlase. Obě se týkají rodu šťavnatky. U šťavnatky drvopleňové a šťavnatky žíhané chybí u "T" v rodovém jméně háček.

Re: Šťavnatky, 27.02.2015 16:41, alesjirsa(m)

Tak ještě šťavnatka žlutolupenná. Nevím, ony tam ty háčky snad samy mizí . . . nebo nevím.

Re: Re: Šťavnatky, 17.03.2015 21:07, admin(m)

Opraveno, díky.

...co takhle...???..., 22.02.2015 19:03, vlk(m)

. . . po otevření tohoto webu by se mohla objevit skupina , , HOUBY, , (pokud to jde)a ne , , VŠE, , protože je to tu hlavně o houbách. . . a pak si každý může nakouknout na nehoubové stránky. . . ???. . .

Re: ...co takhle...???..., 23.02.2015 17:24, Joska(m)

Jasně, že to jde. Ulož si na lištu tuhle adresu:
http://www.ohoubach.cz/diskuse/?zarazeni=2

Re: ...co takhle...???..., 23.02.2015 22:39, admin(m)

To bych nedělal, podle mě je správné jako výchozí zobrazovat vše.
Co když přijde nový návštěvník? Nemusí si vůbec všimnout, že jsou zde ještě další diskuse. Komplikace by to způsobovalo i vyhledávačům.
Řešení už napsal Joska

...co takhle...???..., 20.02.2015 21:41, vlk(m)

. . . vedle názvu O HOUBÁCH je osum složek. . . přivítal bych složku , , HOUBY, , pak , , PŘÍRODA, , a třeba , , OSTATNÍ, , . . . napsal bych , , PRAVIDLA PŘÍSPĚVKŮ, , podle kterých by každému přihlášenému bylo jasné, že ocitne-li se ve složce třeba , , HOUBY, , cokoli jiného než foto a diskuze o houbách, bude to smazáno - kýmkoli, kdo to může udělat. Jsou tu snad normální lidi co ta pravidla pochopí a budou se jimi řídit. Porušení jednou - napomenutí, podruhé - smazání příspěvku a potřetí - vyloučení. . .

Re: ...co takhle...???..., 21.02.2015 07:23, basset(m)

. . a proč vylučovat Smazání příspěvku je dostatečný trest. Myslím, že jenom přeřazení by stačilo. Nejsme tady přece ani ve škole ani na úřadě ani ve výchovném nebo převýchovném zařízení.

Re: Re: ...co takhle...???..., 21.02.2015 09:07, alesjirsa(m)

Souhlasím . . .

Re: Re: Re: ...co takhle...???..., 21.02.2015 16:55, vlk(m)

. . . máte pravdu, proč vylučovat. . . asi deformace víte od koho a víte kde. . . chi. . .

Chyba týkající se nových kategorií, 20.02.2015 20:24, alesjirsa(m)

Když přepnete na nějakou z nových kategorií a potom přepnete na seřazení vláken třeba podle času nebo jenom vlákna, tak se kategorie automaticky znova přepne na "vše", namísto toho, aby dané zobrazení vláken proběhlo právě ve zvolené kategorii.

Re: Chyba týkající se nových kategorií, 21.02.2015 12:26, Patrik(m)

Ještě dodám k alešově chybě, že když dám zobrazit kategorii Houby a následně něco okomentuju tak se mi to vrátí zpět do kategorie Vše, nemohlo by to jednoduše zůstat tak, jak jsem si to zrovna navolil?

Re: Re: Chyba týkající se nových kategorií, 23.02.2015 22:41, admin(m)

Vím o tom, opravím, trošku nestíhám, tak prosím buďte trpěliví.

Nové kategorie, 20.02.2015 18:15, alesjirsa(m)

Ahoj
Měl bych ještě takový námět: Zobrazovat ve vláknech, do jaké kategorie onen příspěvek patří. Takhle bych samozřejmě mohl odhadnout v příspěvku, do jaké kategorie asi bude patřit, ale kdyby se tam ty kategorie ve vláknech zobrazovaly, tak by to bylo přehlednější a když už nějaký příspěvek, na který bych se chtěl třeba znovu podívat, daleko, budu přesně vědět, do jaké kategorie patří.

Re: Nové kategorie, 20.02.2015 18:28, alesjirsa(m)

Asi toho žádám moc a vím, že to nebude hned, ale možná by bylo dobré pro ty, co ještě neví, co do jaké kategorie zařadit, napsat nad jednotlivé kategorie diskuzí, co se do oné diskuse dává za příspěvky. Jako je třeba tady na Vývoji napsáno: "Všechny své dobré nápady . . . " Tak stejně napsat něco podobného i nad jednotlivé kategorie.

Re: Nové kategorie, 23.02.2015 22:40, admin(m)

To je výborný nápad, přidám ke každému příspěvku, do které kategorie patří.

Červený seznam, 19.02.2015 20:18, basset(m)

Ahoj Admine,
v ČS je urnička pohárová (Urnula craterium (Schwein. ) Fr. ), ale teď se zove Zvoneček pohárkovitý
(Urnula craterium (Schwein. ) Fr. )

Atlas a Červený seznam, 14.02.2015 19:36, b.gun(m)

Když už tu je nakousnuta ta provázanost Atlasu a Červeného seznamu, všiml jsem si před časem také několika záležitostí, jen se mi to jaksi vykouřilo z hlavy. . .

Kukmák maličký a kukmák příživný nemají ve svých položkách v Atlase uvedeno zařazení do seznamu. A v samotném Červeném seznamu je špatně prolinkován právě kukmák maličký - při kliknutí na něj se otevře záložka v Atlase patřící šťavnatce načervenalé.

Re: Atlas a Červený seznam, 15.02.2015 00:32, b.gun(m)

A vzhledem k tomu, že jsem právě v Atlasu založil novou položku - voskovka kluzká - tak bych tímto rovnou požádal o její prolinkování na Červený seznam, kde je vedena jako voskovka kluzká (Hygrocybe irrigata). Děkuji.

Re: Re: Atlas a Červený seznam, 18.02.2015 22:42, admin(m)

Ahoj, vše opraveno, díky

Nepořádek v atlase, 13.02.2015 19:22, alesjirsa(m)

Ahoj
Trošku jsem projížděl atlas a narazil jsem na tři chyby a jeden takový nedostatek. Začnu nedostatkem. U hodně hub v atlase chybí zařazení do Červeného seznamu. Je to docela rozsáhlý seznam hub, co jsou v atlase a nejsou zařazeny do ČS, takže do radši napíšu do řádky pro ušetření místa:
Holubinka lepkavá, hvězdovka vypouklá, korálovec jedlový, kyjanka Zollingerova, lošák šupinatý, lošákovec palčivý, mecháček síťnatý, ohnivec zimní, penízovka letní, pórnatka chlebová, stročkovec kyjovitý, šťavnatka žíhaná, trsnateček kosťovitý, voskovečka zápašná, voskovka granátová, voskovka luční, voskovka šarlatová, závojenka lesklá

A teď ty chyby:
1) V atlase jsou dvě úplně ty samé houby akorát pod odlišnými jmény:
Křemenáč topolový - kozák topolový - to jsou jedny a ty samé houby. Při zakládání kozáka topolového si autor zřejmě nevšiml, že už je tu založený pod jiným jménem (taky je znám víc pod jménem kozák topolový)
2) Kuřátka květáková mají být v Červeném seznamu, ale došlo k nějaké chybě (asi stejné, jako tu nedávno uváděl Patrik u kyje uťatého, myslím)
3) Zkomolenina šťavnatky žíhané.

Re: Nepořádek v atlase, 13.02.2015 19:27, alesjirsa(m)

Tak to je divný. Když kliknu takhle na odkaz, tak ty kuřátka květáková fungují normálně (akorát taky chybí zařazení v ČS), ale když kliknu třeba sem a překliknu na kuřátečka květáková, tak se stane to, co jsem měl původně na mysli.

Re: Nepořádek v atlase, 18.02.2015 22:30, admin(m)

Díky Aleši,
podrobil jsi atlas důkladné kontrole

Vše je opraveno. A přiřazování nových hub z atlasu do červeného seznamu by nyní mělo probíhat automaticky, pokud bude přesná shoda v názvu.

Re: Re: Nepořádek v atlase, 19.02.2015 18:16, alesjirsa(m)

Jo, ještě není zcela opraven název šťavnatky žíhané - je tam nepsáno štavnatka žíhaná - tam u toho "T" ještě chybí háček.

Dvě fotografie, 10.02.2015 12:54, alesjirsa(m)

Ahoj
Omylem jsem k pórnovitce obecné do atlasu přidal dvě stejné fotografie, smažete tu jednu prosím ? Díky

Re: Dvě fotografie, 10.02.2015 13:04, basset(m)

Smazáno.

Ostnáček brvitý, 07.02.2015 17:13, basset(m)

Ahoj Admine,
chorchee mě upozornil na chybu v názvu, správně má být Ostnáteček brvitý.
Dík za opravu

Re: Ostnáček brvitý, 08.02.2015 00:55, basset(m)

Dokonce jenom Ostnateček brvitý, bez dlouhého á

Re: Re: Ostnáček brvitý, 09.02.2015 21:45, admin(m)

Ahoj Henry,

raději jsem ještě chvíli čekal, zda se název znovu nezmění

Opraveno.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Zobrazovaný počet vláken: 10 20 30