O houbách

Diskuse a galerie

 

Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

Zobrazit celou diskusi

začátky (archiv běžně nedávám, ale jednou můžu, což? :)). , 08.04.2019 19:37, chorcheee(m), (O přírodě)

Hezký večer,

pro pobavení dám jednu fotografii ze svých začátků (2014), kterou jsem nazval "Bělokosmatka ukrývá kozorožce". Asi si pamatujete, jak jsem fotografování s bleskem hájil, "že když se to umí, může to výsledku pomoci", což je jistě pravda. Tady uznávám, že jsem to neuměl a vono to není .

Ale zajímala by mne jiná věc. Jak byste určili ty velké houby? Jedna je celkem zachovalá. Když jsem fotografoval, ten druh jsem neznal. Nyní na to mám ale názor. Tak by mne zajímalo, zda se shodnem. Předem díky a mějte se.

Re: začátky (archiv běžně nedávám, ale jednou můžu, což? :)). , 08.04.2019 19:44, alesjirsa(m), (O přírodě)

Nějaký pavučinec ?

Re: začátky (archiv běžně nedávám, ale jednou můžu, což? :)). , 08.04.2019 19:50, basset(m), (O přírodě)

Ty dvě houby nad bělokosmatkou bych nazval "Trosky" a houba vpravo bude nějaký pavučinec. A kdybych si "hodně" tipnul, tak bych řekl, že pavučinec různý.
Jo a zapomněl jsem, fotka zvaná "zoufalá"

Re: Re: začátky (archiv běžně nedávám, ale jednou můžu, což? :)). , 08.04.2019 20:22, basset(m), (O přírodě)

A abych jenom nekecal a nezatracoval blesk, tak tohle je také foceno bleskem. Vyceněná a vysmátá Chysis bractescens a pod ní těžce úúúpící kolegyně na výstavě v Drážďanech

Re: Re: začátky (archiv běžně nedávám, ale jednou můžu, což? :)). , 08.04.2019 23:27, chorcheee(m), (O přírodě)

Proto jsem ji dával Bassete. Nebo myslíš, že se s ní chci chlubit? .

Aleši, podle mne je to bělopavučinec hlíznatý, co myslíš?

Re: Re: Re: začátky (archiv běžně nedávám, ale jednou můžu, což? :)). , 09.04.2019 00:14, basset(m), (O přírodě)

Asi bychom měli zůstat u toho, že je to pavučinec. Další určení je jenom loterie.