O houbách

Diskuse a galerie

+ Přidat nový příspěvek

Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

Zobrazit kategorie:

Kvíz pro pátečníky
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Z neděle, 03.10.2017 12:04, Millda, (O přírodě)

Pýchavka palicovitá

Olda Jindřich, 02.10.2017 23:22, chorcheee(m), (Houby)

Dobrý večer,

Právě jsem shlédl Oldu Jindřicha (amatérský mykolog a kuchař) ve Všechnopárty.

odkaz

Přišel mi fenomenální. Přesto a právě proto mám pocit, že se Karel Šíp do rozhovoru "sral" více, než bylo třeba. Že nenechal hosta rozvinout. K. Šípa mám rád a považuji ho za velmi bezprostředního a schopného moderátora. Dokazují to i ocenění, které za svou práci získal. Přesto mi poslední dobou přijde, že tlačí na pilu více, než by bylo třeba. Nabízí se srovnání s jeho konkurencí - Janem Krausem. Ten má také své kouzlo a sílu, ovšem je zakomplexovaný, jak nepřímo sám přiznává. Díky tomu rozumí lůzrům, ví jak na ně a dokáže "senzitivního hosta", nechat cyklit třeba celý rozhovor v jedné blbosti, pokud se ten dotyčný nechá (biomasu asi pamatujem, že?). Před 3 lety si Kraus též pozval významného vědce, Jana Borovičku, zde:

odkaz .

Přestože je to velmi chytrý a schopný člověk, přišel mi v rozhovoru vyloženě nudný. V takovéto situaci je logické, že se bude moderátor snažit, aby zvýšil sledovanost. Kraus se navíc snaží udělat z hosta blbce. To se mu u Borovičky asi, bohužel, celkem podařilo. To jak ukončil předčasně rozhovor mi přijde fakt prasárna. No podívejte se a posuďte sami. Ale proč - když se zase vrátím k Oldovi - Karel Šíp nenechá hosta, který je sám velmi trefný a vtipný povídat, tomu nerozumím. Sdílíte můj pohled na věc?

Na druhou stranu se mi líbí, že rozhovor vyvrátil (ne)jednu fámu. Třeba, že plži a červíci nežerou jedovaté houby. Zajímalo by mě, zda na to Šíp narazil ze své neznalosti nebo proto, že chtěl páchat osvětu .

Dobrou noc.

[Kuřátka mi můžete určit. Předem díky. Mikro nemám, ale Olda Jindřich, pokud sem nakoukne - jak prý takhle občas nakukuje - bude mít asi tip i tak ].

Re: Olda Jindřich, 03.10.2017 00:15, Dano, (Houby)

Neměl jsem čas to vidět v televizi, ale díky tvému odkazu jsem to napravil.
Více komentovat mi nepřisluší, tvůj komentář byl vyčerpavající.

Re: Re: Olda Jindřich, 03.10.2017 15:46, chorcheee(m), (Houby)

Díky.

Re: Olda Jindřich, 03.10.2017 17:19, alesjirsa(m), (Houby)

Tip možná bude mít, ale hádám, že by Ti k tomu asi řekl, že to bez mikroskopu nepůjde.

Re: Olda Jindřich, 03.10.2017 18:06, basset(m), (Houby)

Hezké (konečně neskládané) foto

Re: Re: Olda Jindřich, 03.10.2017 19:48, Patrik(m), (Houby)

Nevím, co máš proti skládané fotografii - je to pokrok digitální éry, někdy díky tomu lze dosáhnout daleko větší hloubky ostrosti, než jsem s mou technikou schopen...

Re: Re: Re: Olda Jindřich, 03.10.2017 20:16, basset(m), (Houby)

Patriku, já proti skládané fotografii nic nemám. Ovšem. Nemělo to být samoúčelné na každé fotce.

Re: Re: Re: Re: Olda Jindřich, 03.10.2017 21:11, Patrik(m), (Houby)

Pravda...

Re: Re: Olda Jindřich, 03.10.2017 19:50, chorcheee(m), (Houby)

Nene, také je skládané. Ale to, že to není poznat asi znamená, že už to dělám citlivě .

Re: Re: Re: Olda Jindřich, 03.10.2017 20:13, basset(m), (Houby)

tak

Re: Olda Jindřich, 03.10.2017 19:59, Patrik(m), (Houby)

No, rozhodně musím souhlasit, jistě, kdyby mu dal více času a neskákal mu pořád schválně do řeči , tak by šel do problematiky hlouběji a možná by i trochu vysvětlil i oblast jeho zájmu, což, jak už jsem psal níže, mě prostě štvalo nejvíc, že se k ní nedostal. Rozhovor s Borovičkou mi však nudný naopak vůbec nepřišel, tady lze totiž vidět ten sociální kontrast - jak k dané problematice přistupuje amatér a vědec a jak na tyto dva aspekty pohlíží nevědecká společnost.

Co se však popularizace vědy obecně týká, podle mě v tomto ohledu nejvíce vede pořad HydePark civilizace, kde se sice ještě žádný mykolog nedostal, ale to neznamená, že se tam ani žádný nedostane. V tomto pořadu se totiž nesnaží moderátor nikoho parodizovat ani "zvyšovat" sledovanost naprostými výstředními vtipy, ale snaží se populárním způsobem vnést i lajka do dané problematiky. Viz např. nedávný díl s 3cí neurochirurgů.

Re: Re: Olda Jindřich, 03.10.2017 20:15, vevanek, (Houby)

HydePark civilizace je výborný, zajímavý, vzdělávací pořad, ať se týká jakékoliv oboru. Ale nemůžeš ho srovnávat se zábavným pořadem Šípa. Tam se chodí lidé pobavit a i pozvaní vědci v něm dokazují, že nejsou suchaři zažraní jen do svého oboru, ale že umí lidi i pobavit.

Re: Re: Re: Olda Jindřich, 03.10.2017 20:32, chorcheee(m), (Houby)

No vida, jak se nám tu rozvinula diskuse.

Tak asi všeho s mírou, že? A to jak u skládání fotografií, tak i při vedením rozhovorů s odborníky .

Jen doplním Patrika, že skládáním lze nejen zvýšit hloubku ostrosti. To je poměrně známé. Z-stackingem lze ale i lépe oddělit pozadí, takže to může být nejen nástroj technický, ale také "umělecký"

Re: Re: Re: Re: Olda Jindřich, 03.10.2017 20:49, basset(m), (Houby)

Ale kuš. Vědci přeci nedělají umělecká fota

Re: Re: Olda Jindřich, 04.10.2017 09:06, Hanýžka(m), (Houby)

Olda se Šípem se mi líbili, srovnávat zábavní pořad s Hyde park civilizace je podle mě úplně nesmyslné. Ale je pravda, že to u Šípa nebyla jen legrace, díky varování Oldy přišlo k nám do poradny pár lidí a zachránili si žaludky, předtím by houby klidně snědli.

Re: Re: Olda Jindřich, 04.10.2017 21:49, Zdeno(m), (Houby)

Líbí se mi, Patriku, Tvoje pohledy na různé věci...Snad jsme Ti v předchozích letech poskytli jistý servis, který plnil úlohu korekce Tvých nepřesností, ba mnohdy faux paux vůči třeba mateřštině...Tož, copá je ten lajk?

Re: Olda Jindřich, 03.10.2017 20:36, vlk(m), (Houby)

...chorcheee a cos čekal...doporučuji : Všechnopárty: Jitka Němcová...

První ráno pod nulou, 02.10.2017 23:08, Dano, (O přírodě)

Snad ten mrvní mrazík tomu neutne.

Re: První ráno pod nulou, 02.10.2017 23:08, Dano, (O přírodě)

Včerejší křemenáč krvavý, našel jsem jich víc, ale ten byl nejpěknější.

Re: Re: První ráno pod nulou, 03.10.2017 18:07, basset(m), (O přírodě)

.. ten vypadá jak dvojjediný

Re: Re: Re: První ráno pod nulou, 03.10.2017 22:18, Dano, (O přírodě)

tak nějak

Re: První ráno pod nulou, 02.10.2017 23:08, Dano, (O přírodě)

chřapáč jamkatý

Re: Re: První ráno pod nulou, 03.10.2017 07:06, Yohaness(m), (O přírodě)

Tohle je chřapáč tmavý - Helvella atra.

Re: Re: Re: První ráno pod nulou, 03.10.2017 19:59, Patrik(m), (O přírodě)

Super...

Re: Re: Re: První ráno pod nulou, 03.10.2017 23:13, Dano, (O přírodě)

Jasně máš pravdu, já to asi zapomněl od loňska, loni jsem to napsal správně a letos zas skleróza.

Re: První ráno pod nulou, 02.10.2017 23:08, Dano, (O přírodě)

chřapáč kadeřavý

Re: První ráno pod nulou, 02.10.2017 23:08, Dano, (O přírodě)

ještě jednou, málokteré rostou rovně

Re: Re: První ráno pod nulou, 03.10.2017 13:05, petras, (O přírodě)

Letos jsem je ještě nenašel.

Re: Re: Re: První ráno pod nulou, 03.10.2017 18:08, basset(m), (O přírodě)

U nás je takové sucho, že se vůbec neobjevily, i když jich jsou obvykle desítky až stovky.

Re: Re: Re: Re: První ráno pod nulou, 03.10.2017 22:31, Dano, (O přírodě)

Tak nějak u nás rostou letos, na metru jich jde někdy najít desítky.

Re: První ráno pod nulou, 02.10.2017 23:08, Dano, (O přírodě)

Kotrčů jsem viděl taky dost, ale všechny už v poslední fázi.

Re: První ráno pod nulou, 02.10.2017 23:08, Dano, (O přírodě)

Něco pro askoušomilce.

Re: Re: První ráno pod nulou, 03.10.2017 09:42, Včelda, (O přírodě)

asi ouško kornoutovité (oslí)

Re: Re: Re: První ráno pod nulou, 03.10.2017 17:21, alesjirsa(m), (O přírodě)

Souhlasím.

Re: Re: První ráno pod nulou, 03.10.2017 18:42, Millda, (O přírodě)

Pěkné fotky..

a co je toto za houbu, 02.10.2017 22:26, karelzbrd(m), (O přírodě)

roste mi to před barákem pod břízami a co jsem byl čtyři dny v Bavorsku nebo na Šumavě se to vytáhlo - foto dodám, až nafotím. Tenhle snímek je pořízený před tím...

Re: a co je toto za houbu, 02.10.2017 22:29, karelzbrd(m), (O přírodě)

tyhle plodnice jsou asi to samé, rostou vedle a jsou fakt i ve skutečnosti trochu jinak zbarvené...

Re: Re: a co je toto za houbu, 02.10.2017 22:39, TondazKralup(m), (O přírodě)

Viděl bych to na šupinovku nádhernou.Ale třeba se z toho vyklube ještě něco jiného.Je tam nějaké ponořené dřevo v zemi,nebo starý pařez?

Re: Re: Re: a co je toto za houbu, 02.10.2017 22:44, Zdeno(m), (O přírodě)

Shodněme se na šupinovkách...Na druhém obrázku bych šel do té nádherné, ale na prvním se mi povrch kloboučku nezdá hladký...Za pár dní bude jasno...

Re: Re: Re: Re: a co je toto za houbu, 02.10.2017 22:46, karelzbrd(m), (O přírodě)

díky, Zdeno i Tondo, zítra nafotím, jak vypadá nyní. Roste ale pomalu, tyhle fotky jsou asi už z 25.9. a nic moc nenarostly, i když, rozdíl nějaký je, ale na tu dobu nic moc. Nakonec i muchomůrky červené, co tam rostou, se dají v mládí těžko poznat a taky žádný velký rozdíl od té doby - jen ten, že už jsem si podle vzhledu jistý, že jsou to ony...

Re: Re: Re: Re: a co je toto za houbu, 02.10.2017 23:37, petras, (O přírodě)

To jsem si myslel taky,že jsou to šupinovky,pak se z toho vyklubala bedlovnička moje zlatá.

Re: Re: Re: Re: a co je toto za houbu, 03.10.2017 18:27, Zdeno(m), (O přírodě)

Všechno je jinak, počkám, zda Olda správnou identifikaci dá sám, jinak zítra sdělím Oldovu verzi, která bude správná, zapomeňme na šupinovky...

Re: Re: Re: Re: Re: a co je toto za houbu, 03.10.2017 18:41, vevanek, (O přírodě)

To jsem zvědavá, co to bude. Mně to připomíná mladý pavučinec náramkovitý, tomu by odpovídala i ta bříza.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co je toto za houbu, 03.10.2017 18:46, alesjirsa(m), (O přírodě)

Tak pavučinec náramkovitý podle mne určitě ne.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co je toto za houbu, 03.10.2017 18:50, vevanek, (O přírodě)

Taky píši, že mi připomíná, ne, že to je

Re: Re: Re: Re: Re: a co je toto za houbu, 03.10.2017 20:11, karelzbrd(m), (O přírodě)

dneska většinu dne propršelo, tak jsem je nefotil, tak snad zítra. Byl jsem se juknout, voda je vytáhla a jsou větší

Re: Re: Re: a co je toto za houbu, 02.10.2017 22:44, karelzbrd(m), (O přírodě)

jedině ta bříza tam má kořenový náběhy - je to takřka u paty stromu - nic jinýho tam v zemi stopro nejni

Re: Nestíhám, 02.10.2017 21:08, TondazKralup(m), (O přírodě)

ze Sosně.Další fotky zítra.

Re: Nestíhám, 02.10.2017 21:09, TondazKralup(m), (O přírodě)

ještě límcovky a pro dnešek dost

ryzec datlí, 02.10.2017 19:44, MartinRůžek, (O přírodě)

Nalezl jsem černohlávka, který se mně zdál nějakej divnej než jak jsem na něj zvyklý.
Pokožka jemńoučký samet a třeň takový vybledle blejskavý a celá houba pěkně macatá.U černohlávka jsem zvyklej na hubeňoury.

Re: ryzec datlí, 02.10.2017 19:44, MartinRůžek, (O přírodě)

Tak jsem se ho rozhodl blíže prozkoumat.Rostl ve skupině olší obklopené vysokou rozsáhlou smrčinou v asi 700 m n.m. na Mladovožicku.Mléko bílé zprvu neutrální chuti po chvíli slabě pálící, ale jen tak decentně.

Re: ryzec datlí, 02.10.2017 19:44, MartinRůžek, (O přírodě)

Vzal jsem ho domů a v krabičce mléko zčervenalo a posléze zhnědlo.

Re: ryzec datlí, 02.10.2017 19:44, MartinRůžek, (O přírodě)

Po rozkrojení se dužnina začala taktéž barvit do červena a po ochutnání jsem po chvíli ucítil mírně pálivou chuť.
začal jsem hledat v atlasech a nakonec si myslím, že je to ryzec datlí (Lactarius picinus ).Myslí si to ještě někdo, nebo je to nějaký jiný ryzec?

Re: Re: ryzec datlí, 02.10.2017 19:54, Zdeno(m), (O přírodě)

Já, ale tohle je Yohanessova parketa...

Re: Re: Re: ryzec datlí, 02.10.2017 19:57, alesjirsa(m), (O přírodě)

Já si to myslím též.

Re: Re: Re: Re: ryzec datlí, 02.10.2017 20:40, chorcheee(m), (O přírodě)

S ryzcem datlím souhlasím. Uvidíme co Yohaness.

Re: Re: Re: Re: Re: ryzec datlí, 03.10.2017 07:08, Yohaness(m), (O přírodě)

Ano, ryzec datlí - Lactarius picinus.

Re: ryzec datlí, 02.10.2017 19:44, MartinRůžek, (O přírodě)

A abych ukázal, jak to tam nahoře v těch 700stech metrech nad mořem bylo krásný tak přikládám fotku rozsáhlého porostu hasivky orličí do které svítilo slunce a zlatilo první listy do krásné brzce podzimní barvy.Už ten podzim přichází.

Re: Re: ryzec datlí, 02.10.2017 21:01, TondazKralup(m), (O přírodě)

Tohle je opravdu hezké

Re: Re: ryzec datlí, 02.10.2017 21:22, vlk(m), (O přírodě)

...souhlas s Tondou...

Ze Sosně jen reportážně, 02.10.2017 19:14, vevanek, (Houby)

... protože se hlavně bagrovalo. Neuvěřitelné množství hřibů hnědých jsme prokládali hřiby smrkovými

Re: Ze Sosně jen reportážně, 02.10.2017 19:14, vevanek, (Houby)

... houby rostly všude i mezi domy ve vesnici. Ta "babka" je můj první hřib Engelův, který rostl u kapličky

Re: Re: Ze Sosně jen reportážně, 02.10.2017 23:13, Dano, (Houby)

U nás jich roste hodně, ale už skončily před měsícem.

Re: Ze Sosně jen reportážně, 02.10.2017 19:14, vevanek, (Houby)

... hřiby koloděje jsme našli hned v Jesenici na hrázi rybníka, kde jsme si udělali pauzu na kafe

Re: Ze Sosně jen reportážně, 02.10.2017 19:14, vevanek, (Houby)

... pořád čekám, kdy dá Tonda neporušený hřib královský. My ostatní jsme si ho vyfotili, až jiný den a to už ho někdo rozšlápl Přesto to byl pro mě zážitek ho vidět

Re: Re: Ze Sosně jen reportážně, 02.10.2017 19:58, alesjirsa(m), (Houby)

Moc gratuluji.

Re: Re: Ze Sosně jen reportážně, 02.10.2017 20:04, Zdeno(m), (Houby)

Takového jsem taky fotil, reportážně...

Re: Ze Sosně jen reportážně, 02.10.2017 19:14, vevanek, (Houby)

... z lesa jsme vybrala kuřátečko svraskalé

Re: Ze Sosně jen reportážně, 02.10.2017 19:14, vevanek, (Houby)

... a modrou "kytku" - bělochoroš modravý.

Bylo to příjemné setkání se super lidičkama. Všem díky

Re: Re: Ze Sosně jen reportážně, 02.10.2017 20:04, alesjirsa(m), (Houby)

Jsem moc rád, že jste si to tak krásně užili. Doufám, že se někdy v budoucnosti k podobným akcím také zapojím.

Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 18:42, Zdeno(m), (Houby)

...si víkend v Sosni u Jesenice vskutku užili. Za ranního kuropění v sobotu ještě osada po muzikantském večeru (no večeru...) spala, jen já šmejdil po okolí a šel naproti fotošancím...

Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 19:19, vevanek, (Houby)

Dodržovali jsme denní rozvrh, snídaně byla až v osm

Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 18:42, Zdeno(m), (Houby)

Brzy jsme ovšem do mlhy vyrazili všichni.

Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 18:42, Zdeno(m), (Houby)

Známí orientační chodci specialisté byli samozřejmě vepředu...

Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 19:17, vevanek, (Houby)

Tady se jim šlo ještě zlehka, zpátky už jim košíky přetékaly

Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 18:42, Zdeno(m), (Houby)

K vidění byly pavučiny různého provedení...

Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 18:42, Zdeno(m), (Houby)

...jak bývá na začátku října zvykem...

Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 19:37, petras, (Houby)

Paráda,musíš tam mít odchovnu pavouků,takové pavučiny nemůžu najít.

Re: Re: Účastníci zájezdu..., 03.10.2017 09:43, Včelda, (Houby)

to se povedlo

Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 18:42, Zdeno(m), (Houby)

Jen kdyby tolik nefoukalo...

Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 18:42, Zdeno(m), (Houby)

Výstava nalezených druhů hub samozřejmě nemohla chybět, opravdoví amatérští i profesní mykologové Martin Kříž, Pavel Svoboda alias učitelka a Olda Jindřich odvedli dobrou práci a pourčovali prakticky všechno...Posledně jmenovaný pak s námi shlédl své vystoupení ve Všechnopárty, kde byl panu Šípovi skvělým společníkem a jejich špílce byly vtipné a diskuze o houbách zasvěcená...Prestiž našeho koníčku opět vzrostla...

Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 19:36, Patrik(m), (Houby)

Abych k tomu něco dodal - já byl ve čtvrtek na celý den v lese, vrátil se v 20:00 a našel jsem jako jedinec neuvěřitelných přes 120 druhů hub na trase pouze 25 km. Zjistil jsem, že se teď dá najít prakticky všecko, navíc - co je nejpodstatnější - jsem zjistil, že po nedávné reportáži o houbách v televizních novinách bylo v lese, který je u nás celý rok naprosto bez lidí, najednou přelidněno - navíc po propagační reportáži od pana Oldřicha (nebo Jindřicha, pořád si to pletu) se všichni lidi vydali na houby do Beskyd, takže o víkendu to bylo u nás právě naopak - všichni utekli na hřiby do Beskyd a u nás, kde je hub stejně jako v Beskydech dost, bylo najednou prázdno
Co se však samotné reportáže týká, obdivuju pana Oldřicha, že se jí zúčastnil, neboť mi přišla spíše parodicky populární než naučná a ani se nedostali k oblasti jeho specializace (samozřejmě za to může spíše reportér, než pan Oldřich...).
Rovněž bych chtěl dodat, že s tvrzením, že A. phalloides je nejjedovatější houba světa částečně, nebo spíše vůbec nesouhlasím, v době latence a smrtelné dávce ji předčí C. orellanus - navíc v tropech se vyskytuje spousta druhů hub, u kterých jejich toxicita vůbec nebyla zkoumána a vůbec se o ní neví.

Re: Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 19:50, Zdeno(m), (Houby)

Až se v budoucnu dostaneš do médií, pochopíš, jak to funguje a jak to neovlivníš...Zaplať Pánbůh, když je pořad takhle pozitivní a je srozumitelný pro každého, kdo má houby rád...Pitvat (jakkoliv můžeš mít pravdu...) jednotlivé nepřesnosti by bylo na místě při procesu obhajoby doktorské práce, nikoliv u populárního společenského talk show...Jsi ovšem všímavý a systematický, což Tě šlechtí...

Re: Re: Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 20:41, chorcheee(m), (Houby)

Olda byl fenomenální! Právě jsem shlédl. Ještě o tom dnes plánuji napsat...

Re: Re: Re: Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 20:44, alesjirsa(m), (Houby)

Také jsem se na něj díval, moc se mi to líbilo.

Re: Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 20:46, basset(m), (Houby)

Mně by možná i v Tvém podání Patriku stačilo, kdyby jsi uvedl i český název uvedené jedovaté houby C. orellanus. V televizi by jsi s tím latinským názvem těžko prošel, kdyby jsi neuvedl, že je to pavučinec plyšový. To jen tak na okraj ...

Re: Re: Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 21:29, chorcheee(m), (Houby)

Ale tak Bassete, vyser se na to. Patrik 1/ v televizi možná nikdy nebude...nebo bude, nevím vlastně zda by chtěl. 2/ ale vím (=jsem si jist), že by potřeboval také občas pochválit. Přestože je divnej (podobně jako já), určitě jsou věci, za které by ho pochválit šlo. Ale pokusili jste si někdo někdy nějakou takovou věc najít?? Já jsem si toho tedy nevšiml...

Re: Re: Re: Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 21:46, basset(m), (Houby)

Mně prostě ty vaše vědecké poloviční latinské názvy např. tedy C. orellanus vadí. TEČKA.

Re: Re: Re: Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 22:13, Zdeno(m), (Houby)

Hm, to je ten subjektivní selektivní přístup. Zřejmě sis nevšiml (nebo snad až nechtěl všimnout?) mé poklony, která tvoří poslední větu mé dnešní polemiky s Patrikovým pohledem na Oldovo vystoupení ve Všechnopárty?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 22:35, chorcheee(m), (Houby)

Ale jo, toho jsem si vlastně všimnul. Ale pak jsem zaslepeně reagoval jen na Basseta...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 22:47, Zdeno(m), (Houby)

To, že si to přiznáš, je velmi pozitivní a hodnotné..(A pak, že Tě nechválíme, že...)
Basset coby červený hadr funguje ovšem bezchybně...

Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 18:42, Zdeno(m), (Houby)

Zapomenout na roli pořadatele akce Tondu z Kralup přece nejde, no ni? Tady má při focení účastníků zájezdu foťáky zatraceně nízko...Díky Toníku a Zdenko za obětavost a nasazení...Tak zas za rok někde...

Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 19:39, chorcheee(m), (Houby)

A mě jste zase nepozvali, vy hajzli! .

Re: Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 19:41, Zdeno(m), (Houby)

Jako obvykle, že...

Re: Re: Re: Účastníci zájezdu..., 02.10.2017 23:09, soucekp, (Houby)

Mohli jsme mít vlastní soukromý sraz v ČB, ale také nám to nevyšlo

Nějak váhám kam zařadit 4V1, 02.10.2017 18:37, Lawnmower, (O fotografování)

je to jak o Fotografování , tak i Houba je tam, ale i O přírodě a mohl by to klidně bejt i snadnej Kvíz, pokud bych se ptal na místo mé vycházky.

Re: Nějak váhám kam zařadit 4V1, 02.10.2017 19:38, Patrik(m), (O fotografování)

To je dobré

Re: Re: Nějak váhám kam zařadit 4V1, 02.10.2017 19:54, Lawnmower, (O fotografování)

Spíš jen taková blbost, ale jako všechny věci "víc v jednom", nic na fotce není plnohodnotný.

Re: Re: Re: Nějak váhám kam zařadit 4V1, 02.10.2017 21:19, TondazKralup(m), (O fotografování)

Asi Mumlava-pěkný.

Re: Re: Re: Re: Nějak váhám kam zařadit 4V1, 02.10.2017 21:27, Lawnmower, (O fotografování)

Správně Tondo

vůbec nevíme..., 02.10.2017 16:02, simendly, (O přírodě)

rostly ve smrkovém lese v mechu v takových pruzích-kruzích. Měly silnou nožku a klobouk byl spíš do šeda. zajímá mě to, protože někdo je tam všechny ořezal, to znamená, že to sbírá :-)

Re: vůbec nevíme..., 02.10.2017 16:14, alesjirsa(m), (O přírodě)

Strmělka mlženka.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Zobrazovaný počet vláken: 10 20 30